Griezels zijn dat !!! En UPPPPPP
Friso, dat vraag ik mij ook af hoor, hier op het forum zijn leden bij die bakken geld verdienen met aandelen of crypto. Daarnaast zijn er leden bij die massaal kopen of verkopen van horloges, en niet 25 euro kunnen missen voor een goed doel, Wat is nu 25 euro dat is toch gewoon niks, dat kan een arme zwerver nog wel missen, maar hier maar weinig mensen. Het is gewoon schande dat leden hier met een dikke nek hun kostbare horloges tonen en kopen, en niet eens 25 euro kunnen missen voor een goed doel. Vind dit gewoon asociaal en het zijn zielige klootzakken. Het laatste hemd voor dat je in een kist beland heeft geen zakken.
Misschien moeten we minder oordelen, waar ik me overigens ook schuldig aan heb gemaak met mijn opmerking over een duurdere lunch.
Misschien hebben leden wel een automatische incasso voor dit soort goede doelen of storten ze persoonlijk bak met geld op de rekeningen van goede doelen, waardoor ze zich wellicht niet geroepen voelen om op het forum nogmaals geld te doneren.
Ik doneer zelf ook, naast m’n donatie hier op het forum en doe ook mee aan inzamelingsactie voor de voedselbank. Maar alle lieve mensen die elke week aan de deur komen, bedank ik vriendelijk. Tenzij het bijvoorbeeld een in het gemeente weekblad aangekondigde collecte is.
Nou vind het maar griezels !!! Maar ja UPPPPP zie de actie plots ook in het omega topic raar he
Komt goed. Straks een sprint en een loterij van wat zaken! Komt goed.
Ahaaaa, klinkt goed
Heb ik dit jaar ook aan gedoneerd en prive aan stichting vergeten kind.
Volgende keer alles naar de kinderen.
Maar goed, ik doe sowieso hier ook aan mij. Nummer 22 geloof ik.
Dat kan wel zijn, en ik doe dat ook. Maar laat forumleden die dit topic hebben gemaakt en ook gefinancieerd hebben waar ik veel respect voor heb. Niet met 100 puzzels zitten, dat doe je niet, ook al stort je al geld naar goede doelen. Het is maar 25 euro he, het is een sociaal gebaar naar deze forumleden die voor mij klasse zijn
Ik kijk er niet zo zwart wit naar, but Let’s agree to disagree.
Los van het feit dat ik net zo goed respect heb voor de organisatoren en wat het ze gekost heeft, op allerlei manieren.
Ik wil niet lullig doen @Schoen maar ik wil nu wel graag weten waar we staan. Ook om te kijken welke promoties we nog kunnen bedenken…
Ik heb een leuk horloge klaar liggen voor de veiling maar eerst een wat puzzels zo verkopen!
Kom op allemaal
Als je voordat de puzzels uitverkocht zijn een horloge van mij uit het blauw koopt, krijg je een puzzel erbij! Deal?
Je mag lullig doen. Ik ga kijken of ik vanavond een tussenstand kan geven. Morgen sowieso. Ik denk dat we rond de 100 puzzels zitten.
Zie de actie ook in het opvallende kleuren topic staan mmmmm raar he … UPPPPP
Ook al in China
WTF … volgende week is toch wel alles uitverkocht mag ik hopen …
Kan niet wachten
Die ouwe mx5 erin?