Minimaal 36mm kopen imho.
Heb zelf een Airking zoals jij hebt afgebeeld, maar dan met zwarte plaat. Wel regio Maastricht, misschien wat aan de verre kant… maar altijd welkom voor koffie en een leuk gesprek.
Bedankt voor de uitnodigingen tot nu toe! Misschien handig om te vermelden dat ik in regio Harderwijk/Zwolle woon! Ik wacht even alle reacties af en dan kijk ik wat mogelijk is!
Deze Airking heeft ook nog eens optisch een te grote lugbreedte t.o.v. de kast. Wordt echt wel erg klein allemaal. Mijn beide vintage horloges (Eterna en JLC) zijn 34 mm, maar met 17 mm. aanzet. Dat ziet er veel harmonieuzer uit.
Ik doe 35/35.5mm als kleinste. Maar ook 18 en 19mm lugs. Vind ik mooi… maar iets sportiever.
Ik zou een puzzel kopen
Haha je was net wat sneller
Niet met je eens Peter.
De mijne is 34 mm. Lugbreedte 19mm, en daar is nix mis mee.
Staat in je profiel.
Die Tudor vind ik veel mooier dan waar je een oogje op hebt. Je stond open voor adviezen toch? Ik vind een Rolex Submariner no date alleen mooi. (Van Rolex) Of een flieger, bv van Stowa. Maar je moet niet naar mij luisteren hoor, ik heb een Rolex lookalike van Casio van €60.
Voor mij zou jouw Tudor mijn end game zijn.
Het is en blijft een kwestie van smaak en dat mag ook! Ik ben alleen benieuwd hoe die bij mij om de pols zal vallen! Van de uren beeldmateriaal die ik inmiddels heb gezien word ik alleen maar blij van dit horloge
Waarom geen 36mm OP ipv een Airking?
Ik zou een 36mm explorer kopen voor erbij
Eerst de Airking en daarna sparen voor een 36mm Explorer erbij👌🏻
Destijds stond er een 36mm explorer voor 4800 te koop
Ik heb het gezien inderdaad, maar ik moet eerst nog wat horloges verkopen. Ik heb gezien dat ie helaas verkocht is dit weekend…
Is gaver dan de airking.