Komt goed. Straks een sprint en een loterij van wat zaken! Komt goed.
Ahaaaa, klinkt goed
Heb ik dit jaar ook aan gedoneerd en prive aan stichting vergeten kind.
Volgende keer alles naar de kinderen.
Maar goed, ik doe sowieso hier ook aan mij. Nummer 22 geloof ik.
Dat kan wel zijn, en ik doe dat ook. Maar laat forumleden die dit topic hebben gemaakt en ook gefinancieerd hebben waar ik veel respect voor heb. Niet met 100 puzzels zitten, dat doe je niet, ook al stort je al geld naar goede doelen. Het is maar 25 euro he, het is een sociaal gebaar naar deze forumleden die voor mij klasse zijn
Ik kijk er niet zo zwart wit naar, but Let’s agree to disagree.
Los van het feit dat ik net zo goed respect heb voor de organisatoren en wat het ze gekost heeft, op allerlei manieren.
Ik wil niet lullig doen @Schoen maar ik wil nu wel graag weten waar we staan. Ook om te kijken welke promoties we nog kunnen bedenken…
Ik heb een leuk horloge klaar liggen voor de veiling maar eerst een wat puzzels zo verkopen!
Kom op allemaal
Als je voordat de puzzels uitverkocht zijn een horloge van mij uit het blauw koopt, krijg je een puzzel erbij! Deal?
Je mag lullig doen. Ik ga kijken of ik vanavond een tussenstand kan geven. Morgen sowieso. Ik denk dat we rond de 100 puzzels zitten.
Zie de actie ook in het opvallende kleuren topic staan mmmmm raar he … UPPPPP
Ook al in China
WTF … volgende week is toch wel alles uitverkocht mag ik hopen …
Kan niet wachten
Die ouwe mx5 erin?
Dat wordt morgen. Snelle telling zegt bijna 100. Er moet dus nog wel wat gebeuren.
Niet vergeten de extra bestellingen van een aantal leden meenemen
Hé Ruud, ouwe stoker… beetje opletten… die mx5 is er al uit.
Oef.