Betaalinstructies vliegen de deur uit. Geef mij even een seintje als je morgen nog niets ontvangen hebt.
Edit: jullie betalingen vliegen ook al binnen. Hoera! De eerste 350 piek voor KWF is al binnen!
Betaalinstructies vliegen de deur uit. Geef mij even een seintje als je morgen nog niets ontvangen hebt.
Edit: jullie betalingen vliegen ook al binnen. Hoera! De eerste 350 piek voor KWF is al binnen!
Gaat prima! We zitten op 2200 piek voor KWF!*
(*)Dit is formeel gezien geen UP.
Heey, maar dat is eigenlijk best een mooi gegeven! Dan zitten we in ieder geval nog maar 300 euro verwijderd van de 2500 (voor 100 puzzels), ondanks dat niet iedereen een puzzel wil.
Betaling
Mannen en zus van Schoen, dank weer voor de inzet en mooie actie. Maatschappelijke betrokkenheid is tegenwoordig geen gemeengoed meer. Chapeau! En BroederBill succes met de puzzels.
@BroederBill gaat toch wel alle puzzels eerst maken? Je moet zeker weten dat elke puzzel compleet is voordat je ze weggeeft.
Dat moet ik dan laten doen. Vannacht met een lichte beroerte door de ambu opgehaald. Maar het komt goed…
Mag vanavond of morgenochtend weer naar huis
Aiii
Nee, dan zijn de puzzels niet belangrijk meer. Focus maar goed op je herstel. Beterschap.
Wat een naar nieuws om te lezen. Veel beterschap toegewenst, Bill!
Kerel, moet je niet doen Beterschap iig
Jeetje, schrikken zeg. Sterkte en spoedig herstel
Heb weer een apk met grote beurt gehad
Jeetje @BroederBill heel veel beterschap. Hopelijk ben je snel weer thuis om de puzzels in ontvangst te nemen.
Morgenochtend. Voordeel als je zelf in de zorg werkt en je partner ook😉
Sodeknetters, dat is schrikken B.B.
U kunt echt niet gemist worden, heb zelfs in mijn levenstestament laten opnemen louter door u verzorgd te willen worden…
Alle gekheid op een stokkie: beterschap gewenst !!!
Hopelijk ben je snel op de been Bill want binnenkort staat er een vrachtwagen voor de deur met een pallet puzzels die met de hand gelost moet worden!
Wat balen Bill! Beterschap we denken aan je!
Sterkte broeder Bill