🚨 ACTIE: slechts 25 euro - Dé HF Puzzel voor KWF

Betaalinstructies vliegen de deur uit. Geef mij even een seintje als je morgen nog niets ontvangen hebt.

Edit: jullie betalingen vliegen ook al binnen. Hoera! De eerste 350 piek voor KWF is al binnen!

25 likes

Gaat prima! We zitten op 2200 piek voor KWF!*

(*)Dit is formeel gezien geen UP.

19 likes

Heey, maar dat is eigenlijk best een mooi gegeven! Dan zitten we in ieder geval nog maar 300 euro verwijderd van de 2500 (voor 100 puzzels), ondanks dat niet iedereen een puzzel wil.

:muscle:t4:

8 likes

Betaling :white_check_mark:

Mannen en zus van Schoen, dank weer voor de inzet en mooie actie. Maatschappelijke betrokkenheid is tegenwoordig geen gemeengoed meer. Chapeau! En BroederBill succes met de puzzels.

@Jurk @Schoen @Flippeke @amaris

10 likes

@BroederBill gaat toch wel alle puzzels eerst maken? Je moet zeker weten dat elke puzzel compleet is voordat je ze weggeeft.

7 likes

Dat moet ik dan laten doen. Vannacht met een lichte beroerte door de ambu opgehaald. Maar het komt goed…
Mag vanavond of morgenochtend weer naar huis

28 likes

Aiii
Nee, dan zijn de puzzels niet belangrijk meer. Focus maar goed op je herstel. Beterschap.

3 likes

Wat een naar nieuws om te lezen. Veel beterschap toegewenst, Bill! :four_leaf_clover:

2 likes

Sterkte @BroederBill !!!

2 likes

Kerel, moet je niet doen :flushed: Beterschap iig :pray:

2 likes

Jeetje, schrikken zeg. Sterkte en spoedig herstel :four_leaf_clover:

Heb weer een apk met grote beurt gehad

10 likes

Jeetje @BroederBill heel veel beterschap. Hopelijk ben je snel weer thuis om de puzzels in ontvangst te nemen. :four_leaf_clover:

2 likes

Morgenochtend. Voordeel als je zelf in de zorg werkt en je partner ook😉

3 likes

Beterschap @BroederBill

1 like

Sodeknetters, dat is schrikken B.B.
U kunt echt niet gemist worden, heb zelfs in mijn levenstestament laten opnemen louter door u verzorgd te willen worden…

Alle gekheid op een stokkie: beterschap gewenst !!!

5 likes

Hopelijk ben je snel op de been Bill want binnenkort staat er een vrachtwagen voor de deur met een pallet puzzels die met de hand gelost moet worden!

6 likes

@BroederBill, sterkte man !! :four_leaf_clover::white_check_mark:

2 likes

Wat balen Bill! Beterschap :pray:t2: we denken aan je!

2 likes

Sterkte broeder Bill

1 like