🚨 ACTIE: slechts 25 euro - Dé HF Puzzel voor KWF

Veel beterschap en sterkte toegewenst.

1 like

Sterkte man!

1 like

Serkte Bill en beterschap :four_leaf_clover:, het zit je ook niet mee Bill :cry:

1 like

Het is wat het is… Glas is nog steeds halfvol

9 likes

Nou, is mij dat schrikken, hoop dat je weer snel op de been bent, en neem is een lange rustpauze, en doe dingen die je graag doet. de rest is niet belangrijk.

1 like

Heel veel sterkte gewenst Bill, schrok wel even toen ik het las. Hoop dat het snel weer veel beter gaat! :tulip:

1 like

Oef, Bill toch, beterschap :four_leaf_clover::four_leaf_clover::four_leaf_clover:

1 like

Had dit even gemist, vandaag! Maar, dat is schrikken, man! Heel veel sterkte!

1 like

Verzorgd misschien niet meer maar ben goed in palliatieve begeleiding🤣

1 like

Ftfy :innocent:

2 likes

Sterkte Broeder Bill, je relativeringsvermogen is top :ok_hand:

1 like

Sterkte en beterschap!!

1 like

Van harte beterschap gewenst!

1 like

Dat u dat maar mag meemaken.
110 jaar is mijn streven.

:rofl:

1 like

Beterschap gewenst !:four_leaf_clover::muscle:

1 like

Beterschap Bill !!

1 like

Beterschap en sterkte @BroederBill

2 likes

Mag zo naar huis. Bijna geen restverschijnselen. Ben benieuwd hoe het gaat als ik onder de motorkap van een horloge duik.

19 likes

Update… :metal:

De puzzels zijn vandaag verstuurd!
En een hele grote doos van 25 puzzels naar @BroederBill :+1: dankzij juliie!

Heel erg bedankt aan iedereen die de actie een warm hart toe droeg! Super jongens! :kissing_heart: @Schoen zal wel tzt met de eindopbrengst komen.

Met grote dank aan @Flippeke :pray:t2:
Wat is het toch een baas. In elke zin van het woord. Naast dat hij de puzzels voor eigen kosten heeft laten maken in China, met zijn container tussen de illegale vluchtelingen heeft verstuurd, heeft hij vandaag ook nog eens zijn minions aan het werk gezet om ons te helpen. We waren lekker snel klaar :sunglasses::+1:

Heel heel groot digitaal applaus voor @Flippeke :pray:t2:. Ook voor @Schoen en @amaris :+1:. Super bedankt jongens. Ook speciaal voor Schoen, je weer wat ik bedoel.

Mocht je nog een puzzel willen voor KWF? Ik heb nog een achterbak vol :sunglasses:

41 likes

Bedankt voor jullie inzet, mannen :+1::+1::+1::+1::+1:

9 likes