Super gedaan allemaal
Zodra ik weer mag autorijden. En dat zal ws volgende week zijn. Zal ik ze gaan distribueren. Ik hou jullie op de hoogte.
BB
Dank voor de organisatie allen
Haha lekker hoor! Je hebt nog even getekend tijdens het file rijden het lange stuk terug naar de bewoonde wereld?
Jij vooral ook bedankt voor het initiatief, dit jaar weer een mooi bedrag voor het kwf!
“Ravensjurker”
Ook mijn dank voor het team, super werk verricht .
Mooi werk mensen
We verwachten uiteraard dat we vanavond de eerste foto’s te zien krijgen van mensen die al uitgepuzzeld zijn!
door welke bezorg organisatie wordt deze geleverd?
DHL
Dat is toevallig laat ik nou net bericht krijgen van DHL dat er iets onderweg is
Ja ik ook maar had het nog niet verwacht.
Inmiddels geleverd maar ben helaas niet thuis dus kan nog niet beginnen.
Super! Inderdaad iedereen weer bedankt! En jij speciaal @Jurk , zonder jou was het niet mogelijk geweest
Tadaaa!! De eerste foto van een bezorgd exemplaar
Kijk eens Remco @bauhaus waar mijn bericht met suggestie naar jou (en jouw donatie natuurlijk!) uiteindelijk toe heeft geleid! 24 andere HF leden die wat extra’s deden……… Mooi toch?
Horlogeforum.nl - het forum voor liefhebbers van horloges
profiel, berichten, bladwijzers en voorkeuren
rotating_light ACTIE: slechts 25 euro - Dé HF Puzzel voor KWF
Algemene Horlogepraat
@Jurk
Cartoonist
3
nov. '24
Beste Leden,
De jaarlijkse actie voor het goede doel, KWF, gaat weer van start.
Dit jaar weer een puzzel. Als je wilt weten welke, kijk dan vooral in het HF Café topic.
Dit wordt de puzzel: [afbeelding]
En laat anders het een verrassing zijn.
De oplage is 200 stuks. Op = Op.
De Puzzel is 1000 stukjes.
De prijs is 25 euro per puzzel.
De gehele opbrengst gaat naar KWF.
De puzzels en het transport zijn betaald door @Flippeke . En de hele opmaak van de doos is gedaan door @amaris Allemaal voor niet, super bedankt jongens!
Dus die je weer mee? Stuur dan een PM naar @Schoen , die stuurt jou dan later instructies.
PM naar Schoen = meedoen. Tot ze op zijn.
Verwachte uitlevering is eind december, misschien met kerst, grote kans helaas iets later. Maar we doen ons best.
Het gevolg van iedereens inzet.
Twee dozen op elkaar geplakt met veeeeel vulling. Alles is heel gearriveerd. Was maar een klein pakketje🤣
Goede revalidatie aan deze kant.
Sowieso gaat er wat naar Antes(psychiatrie), dagbestedingslocaties gehandicapten, wijkopvang met wat kwetsbare mensen. School in ‘achterstands’ wijk.
Werk aan de winkel Bill
Had ik maar een winkel. Dan was ik er zo doorheen…