Jouw dag is al verpest.
Super Marco!
Fijn dat iedereen blij is met de puzzels!
En zoals @Flippeke zei: als je hem nog niet had of nog wilt, komt altijd goed. We hebben er nog een paar!
Vandaag ook gelijk een paar op kantoor verpatst voor het goede doel
De puzzel van mijn maat is ook binnen. Ik ga er vanuit dat de puzzel voor Bill bij zijn grote pakket zat, dus alleen die van mij moet dan nog binnenkomen. In mijn geval dan, hè.
Als hij niet komt dan komt er een nieuwe voor je!
Ik wacht geduldig af!
Het is gelukkig geen duur horloge of steel bracelet.
Ik hoor van onze dochter dat er nog geen puzzels zijn bezorgd : ben ik nu bezorgd
? Of wordt het nog bezorgd, zodat ik niet meer bezorgd moet zijn ??
Je gaat ontzorgd worden Hier ook nog niets gehoord/ontvangen/zichtbaar onderweg. Komt goed weet ik uit ervaring
Dus dit … was verleden jaar ook 1 van de laatste en aangezien onze straat net lijkt op een straat in Oekraïne zal het nog wel ff duren
Hier ook nog niks
Ik had een bericht gehad met een betaalmogelijkheid, maar die is plots verdwenen? Iemand die mij kan helpen haha
Vanmorgen bericht van de buurman: “Er lag een pakketje voor je deur, ik heb hem binnen gelegd, want hij werd zeiknat”. In plaats van onder de afdak, lag hij achter de plantenbak, naast de afdak… Ik snapte het niet, want ik had niets besteld en verwachtte niets. In de app kijken van DHL en PostNL, bij beide was er niets onderweg. Bij thuiskomst pakketje opgehaald, zeiknatte doos. Nog steeds geen idee wat het kon zijn, geen hints op de doos. Thuis open maken, Ah de puzzel! Tof!! Maar wel in een zeiknatte doos🤔 Plastic om de puzzel heen ook vochtig, en leek vocht binnen het plastic te zitten. Stevig balend snel uitgepakt, maar puzzel goed verpakt en volledig droog! Kan ik gelukkig toch moeders nog blij maken met een prachtige puzzel.
Bedankt iedereen die hierbij betrokken is geweest, mooie actie en de afbeelding op de puzzel is werkelijk waar fantastisch!!
Hier net een DHL bus voor de deur, ik blij. Maar had alleen een pakket voor de buren. Helaas. Morgen nieuwe kans.
Nou ja!!!
Gelukkig!