🚨 ACTIE: slechts 25 euro - Dé HF Puzzel voor KWF

Binnen! Dank mannen, super geregeld en ziet er top uit! :tada:

3 likes

Niet teveel zorgen maken, die van jou heb ik persoonlijk ingepakt!

5 likes

Thnx @Flippeke , ik hoorde van mijn dochter dat het pakket bij de buren lag. :ok_hand:t3::jigsaw:. Ik hoop wat mensen die het hard nodig hebben een beetje blij te maken.

3 likes

Is gelukt! Geholpen door een HF-lid. Merci!

3 likes

Ook hier kwam een cadeautje van de bekende firma Ravensjurker binnen :ok_hand:
Dank voor de organistoren en de onvermoeibare “pushers” :+1: :+1: :+1: :+1:

7 likes

Leuk al die dichte dozen maar wie heeft hem al in elkaar gezet?

4 likes

Hoeveel wachten nog op de doos, ik in ieder geval.

3 likes

Wacht hier ook nog op het pakket. Zal voor mijn moeder een overbruggings cadeautje moeten halen want verwacht hem niet meer dit weekend.

3 likes

Hier ook nog niks binnen, maar de zaterdag is voor DHL nog niet voorbij. Al zie ik niks in m’n DHL app. :sweat_smile:

2 likes

Hé balen. Geen idee waarom de ene wel en andere er nog niet is.

2 likes

Hier ook nog niks, ook niet in de app. :frowning:

2 likes

Niks

1 like

Niks nada noppes :rofl::rofl::rofl::rofl: maar ik heb vertrouwen

2 likes

In ons KWF team: ja, bezorging: minder :expressionless:

4 likes

:rofl::rofl::rofl::rofl::rofl:

2 likes

Zoals de rest ook al aangeeft, heb er wel vertrouwen in dat het helemaal goed komt. :+1:

4 likes

Puzzels zijn keurig afgeleverd op vier verschillende adressen

2 likes

Hier ook nog niet binnengekomen. Niks gezien en te zien in de DHL app. Wie weet ligt die ergens bij de buren zonder bericht.

1 like

Puzzel achtergelaten bij zorgcentrum in Gameren en bij een oudere dame in nieuwaal. Nuttig om concentratie/focus te bevorderen en te behouden.

Morgen 4 stuks bij sheerenloo te Monster.

Bij Antes 2 stuks terechtgekomen.

En eentje gaat naar studenten bij TU-Delft die regelmatig puzzel wedstrijden houden.

Ik wist niet eens dat puzzelwedstrijden bestonden. Het gaat erom wie het snelst een puzzel van een aantal stukjes kan leggen.

Woensdag naar Rijndam revalidatie kijken hoeveel ze er willen. Is idd goed voor fijne motoriek.

14 likes

Mijn puzzel is binnen, en er zijn 2 puzzels van mij naar u toe en 2 puzzels naar broeder bill

4 likes