🚨 ACTIE: slechts 25 euro - Dé HF Puzzel voor KWF

Hey leuk, dat is vlakbij mij :+1:t2: lekker bezig Bill. Zo.te horen ben je.al.iets opgeknapt!

Hier ondertussen een actiefoto :sweat_smile:

Ben begonnen aan @munkel , mijn vrouw kijkt me steeds raar aan als ik zeg: kijk nog een stukje munkel! :rofl::joy:

11 likes

@Vintagewatchstuff : ik heb ze gezien - ik ga er vanuit dat ze in het Erasmus MC op de NG afdeling er blij mee zijn. Het Erasmus heeft ook een patiënten zorg centrum waar men samen kan komen voor een bakje koffie / gesprekje / of wat steun. Ik zal daar ook een puzzel :jigsaw: droppen, en de uitleg erbij geven waar de puzzel vandaan komt, en dat de KWF de opbrengst krijgt van elke puzzel :jigsaw:

:pray:t3: nogmaals voor iedereen dit dit mogelijk heeft gemaakt, sowieso mijn onmetelijke dank !!

9 likes

Ng is toch neurologie?

2 likes

@BroederBill ; ik heb op NG12 ( oncologie) mijn chemo behandelingen gekregen. Bij de koffie tafel heb ik regelmatig gepuzzeld :jigsaw:. Vandaar ook mijn keuze om er sowieso een puzzel te keggen.

4 likes

Aha ik zie het. Ik moest steeds naar Nf. Rare codes allemaal

2 likes

Bloed zweet en tranen

39 likes

Wow de eerste! Tof!!

3 likes

Ik dacht dat ik de eerste zou zijn. Waarschijnlijk ben ik nu de laatste die hem nog in ontvangst moet nemen. Met uitzondering van de doos vol, die door @BroederBill worden uitgedeeld. :joy:

5 likes

Maar je zit wel in de strip! Let maar op. 2 min

:joy::joy:
Ik heb straf… Ik mag pas weer over 33 minuten liken.

3 likes

Even voor de duidelijkheid:
Wie van jullie hebben allemaal betaald en hebben nog geen puzzel binnen? Want dan hou ik daar even een exemplaar voor apart.

@Canter die koopt ff 50 puzzels die ik naar stichting jarige job moet sturen. 2 goede doelen in 1x. Heel attent en super gebaar!

Dus we zijn er in 1x ongeveer doorheen. :joy:

27 likes

Hier nog niks ontvangen Jur :pensive:

3 likes

:cry: hou er een apart voor je deze week!

2 likes

Nog niks gehoord of gezien helaas :smiling_face_with_tear:

3 likes

Het is ook maar net… Nederland. Waar jij woont.

3 likes

Met drie man en een krat bier: 4 uur intensieve arbeid

21 likes

Nog niks ontvangen

3 likes

Ik moet vandaag met mijn zoontje naar het ziekenhuis dus verwacht niet dat ik het kan nakijken en waarschijnlijk morgen ook niet. Stuur me even een pm als je nog niets hebt gehad morgen en dan kijk ik het woensdag even na.

6 likes

Helaas, nog niet binnen en ook nog niet zichtbaar in de DHL app. :frowning:

4 likes

Hier ook nog niks @Jurk maar heb vertrouwen :joy::joy:

4 likes