🚨 ACTIE: slechts 25 euro - Dé HF Puzzel voor KWF

:innocent:

2 likes

Van de 3 bestelde puzzels, heeft mijn maat hem al gekregen en als het goed is, Broederbill ook.

Mijn exemplaar heb ik nog niet mogen ontvangen.

Ik houd het in de gaten!

2 likes

Laten we hier nog even bij stilstaan. Ik vind het prachtig! Een klassieke win-win.

15 likes

Hier vier puzzels achtergelaten. Weer mensen blij. Één zelfs in tranen want haar laatste puzzel miste 3 stukjes

28 likes

Klasse :ok_hand::ok_hand::ok_hand::ok_hand::ok_hand::ok_hand::ok_hand::ok_hand::ok_hand::ok_hand::ok_hand:

8 likes

We gaan het uitzoeken!! :cry:

Nee toch? :slightly_frowning_face:
Goed bezig Bill!

Tof om de eerste gelegde puzzels te zien!

6 likes

Van haar eigen puzzel ontbraken er stukjes dus deze puzzel kwam vanuit de hemel qua timing

7 likes

Ah :sunglasses::+1:

1 like

Fantastisch BroederBill!!

4 likes

Helaas nog helemaal actueel. :joy:

2 likes

Komt goed. Morgen regelen @Flippeke en ik het. :+1:.

4 likes

Ik. Vroeg me al af wanneer ie zou komen. We zitten er hier met smart op te wachten! :blush:

5 likes

Wat ben je toch een lieve zachte man :heart_eyes: :heart_eyes:

3 likes

Wat een baas! Daar kunnen veel baasjes uit het wat donkere groene deel een voorbeeld aan nemen!!!

12 likes

Mooi setje zo!

24 likes

Denk dat DHL vanavond niet meer komt :crazy_face::crazy_face::crazy_face::crazy_face:

6 likes

Hij staat in de doos op me te wachten tot ik thuis kom.

7 likes

Ha wat leuk dat je alles nog hebt! Je mist alleen deel 1 en puzzel 1 :sunglasses:

12 likes

Ik, maar denk dat die van mij nog in huize kebab ligt… Dus komt bij de volgende anders wel hoor :smile:

1 like

Mogguh!
Ik heb @Flippeke gisteravond een PB gestuurd. Dus dat zal een dezer dagen wel worden opgepakt. Fippeke, rustig aan… Doe eerst maar even jouw noodzakelijke dingen, de puzzel komt wel. Het belangrijkste was het goede doel!

4 likes