Van de 3 bestelde puzzels, heeft mijn maat hem al gekregen en als het goed is, Broederbill ook.
Mijn exemplaar heb ik nog niet mogen ontvangen.
Ik houd het in de gaten!
Laten we hier nog even bij stilstaan. Ik vind het prachtig! Een klassieke win-win.
Hier vier puzzels achtergelaten. Weer mensen blij. Één zelfs in tranen want haar laatste puzzel miste 3 stukjes
Klasse
We gaan het uitzoeken!!
Nee toch?
Goed bezig Bill!
Tof om de eerste gelegde puzzels te zien!
Van haar eigen puzzel ontbraken er stukjes dus deze puzzel kwam vanuit de hemel qua timing
Ah
Fantastisch BroederBill!!
Helaas nog helemaal actueel.

Wie van jullie hebben allemaal betaald en hebben nog geen puzzel binnen?
Ik. Vroeg me al af wanneer ie zou komen. We zitten er hier met smart op te wachten!
Wat ben je toch een lieve zachte man

@Canter die koopt ff 50 puzzels die ik naar stichting jarige job moet sturen. 2 goede doelen in 1x. Heel attent en super gebaar
Wat een baas! Daar kunnen veel baasjes uit het wat donkere groene deel een voorbeeld aan nemen!!!
Denk dat DHL vanavond niet meer komt
Hij staat in de doos op me te wachten tot ik thuis kom.

Wie van jullie hebben allemaal betaald en hebben nog geen puzzel binnen? Want dan hou ik daar even een exemplaar voor apart.
Ik, maar denk dat die van mij nog in huize kebab ligt… Dus komt bij de volgende anders wel hoor

Wie van jullie hebben allemaal betaald en hebben nog geen puzzel binnen? Want dan hou ik daar even een exemplaar voor apart.
Mogguh!
Ik heb @Flippeke gisteravond een PB gestuurd. Dus dat zal een dezer dagen wel worden opgepakt. Fippeke, rustig aan… Doe eerst maar even jouw noodzakelijke dingen, de puzzel komt wel. Het belangrijkste was het goede doel!