🚨 ACTIE: slechts 25 euro - Dé HF Puzzel voor KWF

Zeker! Ik kan wel wat puzzels vandaag opnieuw op de bus doen.

3 likes

Mijn zoon @Minnekus heeft z’n puzzel ook nog niet (gisteren). Maar hij was gisteren te druk om zelf een berichtje achter te laten…. :face_with_raised_eyebrow:

3 likes

Die van mij is nog steeds niet boven water gekomen. Ook de buren die ik gesproken heb, hebben geen pakketje in ontvangst genomen. Het zijn gewoon twee puzzels in één.

5 likes

Hier ook nog niet … maar geen haast … komt vanzelf wrl goed

Dit dus :point_up::point_up::point_up::point_up:

4 likes

de eerste heb ik gemist denk ik! Vorige keer enkel voor de kalender gegaan denk ik.
Ze staan allemaal netjes in de kast, de puzzle gaat binnenkort eens gelegd worden :slight_smile:

3 likes

Ik heb een puzzle naar @BroederBill gestuurd. Ik neem aan dat die aangekomen is. En mooi dat hij daar veel mensen blij mee maakt. Hulde.

3 likes

Vandaag 2 puzzels aan twee lieve vrouwen gegeven die nu revalideren bij het Rijndam revalidatie. Bij beide dames is kanker vastgesteld en behandeld waarbij hun motoriek nu onherstelbaar beschadigd is. Maar het zijn vechters die nu al als doel hadden met hun gezinnen op vakantie te gaan.
(Ik had een aantal puzzels in de auto liggen)

21 likes

Je bent een topper en ik hoop dat het met jezelf ook al wat beter gaat.

7 likes

Na het gesprek met de dames. Relativeer je snel je eigen uitdagingen. Poeh😔

7 likes

Dacht jaaaaaaa kaartje DHL in de trap … is het voor de buurman :crazy_face::crazy_face::crazy_face::crazy_face::crazy_face:

3 likes

De spanning :stuck_out_tongue_closed_eyes: :grimacing:

1 like

GEKKENHUIS !!!

2 likes

Ik heb gelukkig iemand die het voor mij in de gaten houd,

8 likes

Komt goed jongens. Morgen zit ik weer met de jongens om wat zaken verder uit te zoeken. Want sommige zijn terug gestuurd etc. Ff te drukke week.

6 likes

Geen stress hoor … tis nog heel lang 2025 :rofl::rofl::rofl::rofl:

3 likes

Genoeg tijd

Om de volgende voor te bereiden :rofl:

4 likes

Komt goed, ik heb contact gehad met @Flippeke

2 likes

Update:

@Flippeke en @Schoen en ondergetekende hebben gezeten en als volgt:

Jenneke en Rhys zijn als het goed is weer verstuurd.

Kleine_gup_in_grote_oceaan, Lizzard, TagEd en Michel.s worden nog verstuurd vandaag, nadat ik iets gechecked heb bij hen.

@Nibby en @Pjottski zijn volgens onze gegevens bij de buren geleverd. Laat maar weten als ze niet meer boven water komen.

Er zaten wat latere betalers (lees nadat we alles verstuurd hadden) bij, die 9 gaan vandaag de deur uit. Voor straf heb ik bij een puzzel er een stukje uit gehaald…

Als het goed is zijn we straks weer helemaal bij. En laat vooral weten als het er nog steeds niet is. Het komt sowieso goed. Excuus voor eventuele vertraging. Het is liefde oud papier voor ons en kunnen het niet dagelijks oplossen.

20 likes

Evt heb ik nog wel een reserve🤣

4 likes

:rofl::rofl::rofl::rofl::rofl:

3 likes