🚨 Actie vh goede doel: post 2441: Zie hier jouw lotnummer

5 likes

En voor iedereen met wat voor bijdrage dan ook, groot of klein, zou ik dit graag in het echt doen. Deze actie is mede dankzij iedereen;

8 likes

Hierbij een diepe buiging voor die laatste! :clap:

5 likes

Voor jou ook idem @plees , King of the Uppers

2 likes

Jullie zijn beide tUPpers! :+1::clap:

4 likes

Ik heb voor de actie van vorig jaar een keer FAQ’s opgesteld. Toen begonnen de grappen over stretch goals. Je zou dus kunnen zeggen dat ik het over mijzelf (of over mijn zus eigenlijk) heb afgeroepen.

8 likes

Haha bedankt voor de uitleg.

2 likes

Wat is/was dit een leuk topic.

Ik heb het met groot plezier gevolgd😁
En altijd met een grote glimlach.

Iedereen die hier aan meegewerkt heeft en heeft bijgedragen aan dit fantastische initiatief bedankt en :facepunch:

Volgend jaar doe ik zeker weer mee.

4 likes

tUPperware

Nu wachten op fotos van alles dat wordt geleverd

4 likes

He wat leuk, helemaal niet meer aan gedacht.
Bedankt forum,

Rob

2 likes

Ik kies inderdaad de bril! :sunglasses: Ik zal straks even contact opnemen met de gulle @lasteraar :slight_smile: alvast bedankt!

Ik heb een beetje een rare relatie met HF; soms zit ik te veel hier, soms ben ik er helemaal klaar mee en wil ik de stekker er uit trekken. Maar zo aan het einde van het jaar, als er weer dingen worden opgezet voor een goed doel hou ik weer wat meer van HF. Leden trekken toch maar weer hun portemonnee en er lijkt een soort verbroedering/saamhorigheid plaats te vinden/te zijn.

Dit jaar raakte het goede doel me wat meer dan anders, zoals ik me kan indenken dat dat voor meerdere zo is aangezien kanker velen raakt op de een of andere manier. Zo zal ik binnen niet al te lange tijd mijn vrouw kwijt raken aan deze ziekte, helaas. Het is nog een ziekte waar men veel over weet maar ook nog veel niet, en KWF is voor mij persoonlijk logischerwijs een goed doel.
Dit niet om zielig gevonden worden, dat ben ik niet, maar om aan te geven dat het doel echt een belangrijk doel is wat mij betreft.

@jurk en @Schoen zijn de mensen die vaker genoemd worden, maar ook aan alle andere leden die hebben meegewerkt aan de strip, puzzel, logistiek, veilingitems, donaties en op een andere manier: dank :+1:

50 likes

Heel veel sterkte Ivar.

4 likes

Hier wordt ik weer even heel stil van. Heel veel sterkte!

5 likes

Heel veel sterkte!

4 likes

Sterkte kerel. Dit is wel een bericht dat laat zien hoe belangrijk deze actie is. Mooi om te zien hoe dit kan ontstaan en dat veel mensen belangeloos meedoen. Tekenaars, organisatie, sponsors en donateurs hartelijk dank allen :pray:. Oh ja, en de Uppers natuurlijk :pray:.

4 likes

Het is niet in woorden uit te drukken.
Als ik dit niet eerder al zou weten, dan zou ik nu niks meer kunnen uitbrengen.

Als deze actie je ook maar een heel klein beetje steun biedt is dat mooi meegenomen.

Zeker! Zonder al deze mensen was het niks geworden en had het niet het gevoel wat het nu heeft.
De Uppers, de mensen die belangenloos dingen doneren. Iedereen die een strip of een puzzel koopt en daarmee het doel een warm hart toedraagt. We zitten inmiddels op 11,5K voor KWF dankzij iedereen zijn of haar hulp. Helaas krijgen we je vrouw daarmee niet langer bij ons, anders had ik met liefde alle strips en puzzels in de fik gestoken er voor. En alle jaargangen daarvoor erbij.

Ik hoop dat je de bril houdt Ivar en het ziet als een token hoeveel mensen je steunen.
Nogmaals heel veel sterkte.

18 likes

Heel veel sterkte!

2 likes

Veel sterkte Ivar.

2 likes

@ivar1: sterkte man in de komende tijd en ik hoop dat jullie samen van de resterende tijd kunnen genieten :pray:

1 like

jemig, heel veel sterkte!

1 like