🚨 Actie vh goede doel: post 2441: Zie hier jouw lotnummer

Omhooooog

2 likes

We moeten beetje leven in dit topic houden, die van mij heeft geslapen van 1900 tot 0730! Hoe is het bij de rest vergaan?? :sunglasses:

2 likes

Half 8 tot half 3. Daarna was de jongste wel rustig. De oudste werd om 5 uur wakker.

1 like

…en met alle ochtendbeslommeringen :wink: weer up. Wie maakt @Jurk los: puzzel strip of knaken voor het goede doel!

3 likes

Doe mij de puzzel maar!

Of hoe werkt dat hier? :man_shrugging:t2:

4 likes

@Schoen kassa 3 :sunglasses:

4 likes

Zat eens te kijken, mooi plaatje geworden.
Netjes gedaan Jurk. Er gebeurt een hoop in de strip.

2 likes

Dank! Ja gebeurd super veel. De plaat is ook 2 bij 3 meter. Dus helaas niet te zien op het grote plaat, omdat ik hier maar 4k mag uploaden. En hij in het eggie 110k pixels is. In de strip ga je dat wel zien, want dan zoomen we in per aflevering. :ok_hand:

5 likes

Leuk man. Er zit weer een hoop werk in zo te zien.

Ben niet zo mega actief geweest. Herken derhalve niet zoveel, helaas

Edit: heb de strip ook niet gehaald dit jaar zie ik haha. Kan niet altijd feest zijn.

Keep up the good work, maar denk ook aan jezelf, Jurk.

2 likes

Dank. Ja dat is soms een lastig evenwicht. Doelen bereiken én aan jezelf denken. Maar ben gisteren vroeg naar bed gegaan, nog wel een paar keer er uit voor de baby, maar voel mij als herboren. :ok_hand:

Als het gehaald is dit jaar ben ik ook super trots. Daarna ga ik mij herbezinnen over volgend jaar. Zo groot als dit jaar qua artwork ga ik niet meer (onbetaald) doen.

14 likes

Moest weer veel te ver scrollen.

4 likes

Wat je nu doet is ook te bizar voor woorden. 1000x respect. Voor volgend jaar moeten we als community op zoek naar een andere manier om het goede doel te steunen. Hoewel het vrijwillig is, vind ik het onmenselijk om dit van jou te blijven vragen/verwachten.

8 likes

Al het mooie werk ten spijt zakt het topic te veel. Dusssssss: uuuuuuppppp

Puzzels, strips en cash daar sien we het voor ( voor het goede doel) :innocent:

5 likes

Up

4 likes

UPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPP UPPPPPPPPPPPPPPerdepup

4 likes

Hoeft niet, mag wel natuurlijk. Goede doel is altijd goed.
Misschien is het teveel eer, maar ik ervaar dat een hoop mensen meedoen aan het goede als beloning voor al mijn harde werk.

Jaar 1 vond ik mijn werk nog niet goed genoeg om er geld voor te vragen. Maar wilde het ook niet weggeven. Zo had @Schoen bedacht ‘dan geef je toch aan het goede doel’. Ja! Goed idee. Dan voel ik mij niet bezwaard en wordt het goede doel ook blij. En dat is eigenlijk zo gebleven.

Jaar 2 was al veel beter.

En jaar 3 is inmiddels van een niveau waar anderen hun beroep van hebben gemaakt imho. Ik doe inmiddels ook commerciële opdrachten waar ik gewoon geld voor krijg. Dus daar begint het ook te schuren… heb de strip ook altijd voorrang gegeven, terwijl er commerciële opdrachten moesten wachten door tijdgebrek.

Heb tot nu toe altijd een ‘morele schuld’ gevoeld naar het forum toe omdat ik deze ruimte heb gekregen van jullie. Maar inmiddels is deze wel ingelost denk ik.

Ik ben jullie iig net zo dankbaar :pray:t2:
Het heeft mijn leven echt completer gemaakt en allerlei leuke mensen op mijn pad gebracht. De tekenleraar is geen leraar meer maar een vriend met wie ik het over het vak heb.

42 likes

woorden schieten te kort alleen dikke duim voor jou en allen die eraan mee werkten. :+1: :+1: :+1: :+1: :+1: :+1: :+1: :+1: :+1: :+1: :+1: :+1: :+1: :+1: :+1: :+1:

5 likes

Out with a bang!

Nu iedereen nog even die strip of puzzel bestellen of gewoon veel geld doneren!

3 likes

En snel voor het te laat is :innocent:

2 likes

Volgend jaar weer een club van 100 (met 100 deelnemers) en een horlogeforum postkaart?

4 likes