Volgend jaar val je onder de kosten, het maken van de puzzel betalen we ook voor, en zoeken we wat sponsoren. Plekje op de cover, reclame verstopt in de puzzel, ik heb nog wel wat ideeën😊. Komt helemaal goed!
Precies. Een aangepaste variant met sponsoren.
Pfoe, 26x 10 uur werk is zelfs met €30 per uur al snel €7800… Dat wordt stevig doneren. Wat dat betreft heeft @jurk al een stevige donatie gedaan en nu voor de 3e keer (vorige 2x zelfs 52 weken, dus dubbele van dat bedrag).
Mooie woorden compleet mee eens.
“You are free”
Het enige wat we nu dus kunnen doen is zoveel mogelijk strips en puzzels aan de man brengen! En daarom up!
Met dank aan @Jurk
Twee duimen is niet genoeg als dank
1 voor het geld
2 voor de show
3 voor het publiek
Maar je doet het met hart en ziel.
Jurk bedankt we zullen het nooit nooit vergeten.
Dank! Ben nog niet weg he! Probeerde alleen vorig jaar mijn exit al een beetje te organiseren maar dat is niet helemaal gelukt. En ik zou het ook zelf teveel missen. Alleen wil en kan geen 10 uur per week meer missen. Dus moet iets creatiefs bedenken. Een strip die net zo leuk is alleen minder tijd vergt.
En ik ga sowieso door, want dit is echt een deel van mijn leven geworden. Alleen de balans moet terug. Tijd moet in verhouding gaan staan. Mijn droom is nog steeds voor een krant te tekenen.
Dank! Aardig.
Ben benieuwd
Dat moet wel lukken
Zeker! Heel veel leden helpen ook al 3 jaar!
Allemaal in een Jurk?
Het eerste jaar wilde we toen een signeer sessie organiseren en leuk bij elkaar komen.
Maar toen kwam Corona. Het jaar daarop was er al Corona en ik heb nu geen idee.
Moeten we geen Jurk-Thank-U-Party gaan organiseren? Ik hou wel van een feestje
Sow even een heel topic terug gelezen, club van 100 zit al vol met 50 man zag ik. Ach beter ook, das meer voor de echte ballers met meerdere Kroontjes in de collectie.
Noteer mij maar voor een strip + 50€ donatie @Schoen
@Jurk jij bent echt een baas!
Dank Dave! En leuk dat je meedoet.
Ho! Bijna vergeten maar @Jurk heeft ook nog eens de actie gepitcht in onze laatste aflevering! Deze man; een waar marketing wonder
Jullie bedankt!!
Dit is ook geen stomme actie als marketing om mensen naar je podcast te krijgen
Ik moet deze nog luisteren. Hopelijk heb ik daar morgenavond tijd voor, want wat is het toch altijd leuk om naar jullie te luisteren. Wat dat betreft, is er geen @jurk met “Mannen van de Tijd”-coöperatie te bedenken? Volgens mij kunnen jullie een prachtig media-portaal bieden met podcasts, verhalen en strips met net even een andere blik op het nieuws en de horlogerie.
Volledig begrijpelijk. Uiteraard hebben wij al veelste te veel kunnen genieten en boffen we met jou aanwezigheid op hf, hopelijk blijft dat toch sporadisch op het forum voorbij komen! Anyway jr kan geen slechte keuze maken maar super bedankt al voor alle moeite, ook dit jaar weer!!
Een goedenacht-up (je moet wat…)
Eentje erbij dan? Vooruit
UUUUUUPPPPP
Pfff… lang geleden… verse UP!
Midnight upje