🚨 Actie vh goede doel: post 2441: Zie hier jouw lotnummer

:up:

2 likes

Heb je toevallig kinderen :crazy_face:

1 like

Dat is niet correct. :nerd_face:
Je zit er wel degelijk in. Samen met @Rotterdammert

Dee 22.

Kijk…
HF Island is het hoofdonderwerp.
Maar dit moet het sluitstuk worden. Balls all out.
Dus ook een aantal van de HF CafƩs van die jaar zullen er gewoon in zitten. :ok_hand: En wellicht nog meer :stuck_out_tongue_winking_eye:

10 likes

Hahahaha lekker man! Ben benieuwd na t stripboek!

1 like

Geen idee wat jij na het het stripboek gaat doen :joy:

3 likes

Haha @Blauwbeer begon er ook al over dat ik erin zat…

Word dat per 1 januari 2022 HF account verwijderen? :rofl: haha grapjuh! Ben wel echt benieuwd erna.

1 like

De mijne? Nee joh. Tekenen blijft. Tussendoor tekenen blijft ook. Al was het met Corona super makkelijk voor mij. Ff tussen door een tekening door de scanner trekken in mijn werkkamer. Heb gewoon gekeken wat de pro’s hebben en dat allemaal destijds ook gekocht Heb de investering er nog steeds niet uitšŸ˜‚. Een feest om zo te kunnen werken. Als we straks weer steeds meer op kantoor zitten is dat natuurlijk lastiger. Vroeger was ik nog tevreden met een iPhone fotootje, maar nu niet meer.

5 likes

Ja echt uber werk wat je afgelopen jaar heb gedaan!
Met profiel foto hangt nog in de hal en overal gebruik ik hem…

Volgend jaar misschien een sponsor of sponsors zoeken voor je werk? Dan heb je de investering er wel uit…

Maargoed super benieuwd na t HF stripboek dus mensen bestellen allemaal! Sponsor nu KWF!

3 likes

Leuk! Vind je avatar ook heel leuk. Niet per se leuker dan een andere, allemaal hebben ze iets voor mij. De ene doet je wel meer nadenken dan de andere… wat gebeurd hier… chesterfield, ak…. Whut. :partying_face:

3 likes

Het loopt snel op hĆØ? Als ik niet die Rolex had gekocht, had ik dit jaar meer uitgegeven aan tekenspullen als horloges :scream: en dan nog zo slecht tekenen…

Ik zit nu nog wel met een schuin oog te kijken naar een A3-scanner. En een Wacom Cintiq. En wat professionelere fineliners. Naja, en wat professioneler papier. En eigenlijk misschien ook nog wel professionele aquarelstiften, of zal ik toch voor verf gaan zoals de inkleurders van de jaren 90? :thinking: Shit, weer een paar duizend euro op mijn verlanglijstje…

5 likes

Ja snap je vragen :joy: heb het gewoon allemaal gekocht :joy:

Wacom Cintiq
MacBook Pro
Los Apple toetsenbord
Adobe Suite
Scanner
Prof papier, stiften, verf, fineliners.

Mijn tip aan iedereen is, probeer eerst vanalles uit.
Ik was al 2 jaar aan het tekenen toen ik het allemaal kocht. En had alle stiften en pennen al geprobeerd. Nu weet ik waar ik het fijnste mee teken in welke situatie.

2 likes

Mwah, ik heb redelijk spul op dit moment, dus voor mij wordt de eerste stap nu; werken aan de inhoud :rofl:

Zoals je weet luister ik de ComicLab-podcast (ook leerzaam als je iets anders wilt doen, want eigenlijk is het gewoon heel veel marketing) en hun verhaal komt mbt de strip zelf neer op;

1. Maak een goede strip
  2. Geen goede strip heeft de rest ook geen zin. Voor een goede strip heb je nodig;
    A. Een goed verhaal
    B. Redelijke tekeningen

Hoe goed je ook kunt tekenen, dat verhaal draagt de strip. Je kunt een strip maken die prachtig getekend is, maar geen goed verhaal vertelt en dat vliegt niet. Maar een goed verhaal met matige tekeningen, kan nog steeds vliegen. Dus, inhoud.

Mocht iemand nog een potje inhoud over hebben, ik hou me warm aanbevolen :rofl:

5 likes

Haha, yep… waarvan 1 een goede nachtbraker :sweat_smile:

2 likes

Die houden je wel wakker. Of zeg maar gerust, die houden je wel up

4 likes

Nou daar kruipt inderdaad wat geld in, ben bevriend met iemand die professioneel wagens prepareert voor race en rally en de bedragen die daar in omgaan… :flushed:

3 likes

Je kunt beter een bijdrage aan dit goede doel doen :innocent:

En UP

3 likes

Yep, puzzel en strip :+1:

3 likes

Up die handel

28 likes

Voor een paar duppies kan je iets goeds doen: doneren, puzzel of strip kopen

5 likes

Deze actie haalt toch de kranten zeker?? iemand die er werkt en een artikel aan gaat geven en de radio pers ?? Komt Jur ook eens in het zonnetje te staan en zijn werk.

2 likes