Hahahaha geniaal.
Nee. Hoho!!!
Dat willen we niet.
Toen met AVW heeft het ook veel ongenode gasten naar het forum gehaald. Absoluut geen pers of kranten. Ik zal mijn medewerking om bovengenoemde reden ook niet verlenen.
Het gebaar is super lief!!
Maar dit is en blijft ons feestje.
oke , dan iets anders bedenken om Jou in het zonnetje te zetten. en zeker je werk.
LOL
Hebben we het wel later een keer over of niet
Laten we het eerst deze actie tot een groot succes maken!
zeker weten !!
UP want ooit komt er een dag en dan heb je er één …
En sommigen van ons hebben dan èn een puzzel èn een strip . En in de catalogus zal zeker ook benadrukt worden dat de eerste eigenaar lid is van de club van
. Dat zal echt een premium waard blijken
(waarmee je dan weer tot de club van 1.000 kan toetreden
).
Wat zie ik nu: al twee uur geen UPdate? Dat kan niet en zeker niet na het ronkende veren in de kont van @Jurk douwen (is er nog wel ruimte? )
Hij is wel heel tof geshopped
Toppie
Zeker dat kan zeker geen kwaad, zou ik alleen maar waarderen!
Vorig jaar wilde iemand uit enthousiasme ook de pers opzoeken en dat is natuurlijk super. Maar toen werd ook door eerder genoemde reden dit niet op prijs gesteld door de forumleiding. Daar wil ik voor waken.
Maar als iemand voor mij een ingang bij een krant weet zodat ik mij daar mag bewijzen. Kom maar door!
Ik heb zo’n vermoeden dat @Jurk je vast wel een digitale kopie wil geven
En zijn instagram staat ook eea in.
Ik heb liever een koffiemachine… Of bedoel je dat niet?
Kijk uit Ferry! @Jurk heeft hier inmiddels een zwerm juristen om zich heen verzameld… bij het woord kopiëren laten ze meteen hun tanden zien
Klopt, ik noem ze ook wel liefkozend mijn ‘Jurk-isten’
Zeker!
Ik denk toch aan een andere demografisch gedeelte van de bevolking als ik aan mannen denk icm jurken.