Dan wel de seiko onder de kruiwagens
In Schotland hebben de vrouwen de broek aan en bleven de rokken over
Ik was ooit op vakantie in Marokko en heb toen zo’n mannen gewaad gekocht. Ik heb het zelden gedragen. Maar wat ik me herinner is dat het een stuk frisser was dan normale kleding.
Heb je die benen wel eens gezien. Moeder natuur compenseert met een dikke vacht.
Uppppppppp
Van
naar
maar gelukkig al weer snel bij
En dat allemaal onder toeziend oog van de
Weird forum…
Maar gelukkig zijn er strips en puzzels! Bestel snel!
Kolderitis slaat toe
Laat onverlet dat dit topic weer omhoog moet
Ik weet niet waar je woont. Maar mijn vrouw en ik hebben 5 kinderen waarvan 2 pleegkinderen. Tevens 4 kleinkinderen. We zijn gek op kids. Kom maar op. Jij een dag rust en wij passen op . Not joking!
Hahaha… Dat is heel aardig aangeboden Bill! Heel attent.
Mochten we het niet trekken dan zijn er gelukkig nog oppassen ook in de buurt.
Buren hadden het ook al aangeboden.
Evengoed heel aardig gebaar!
De regering vertrouwt ons ook na 18 jaar pleegzorg:wink:
Nu al?
Je bent ook wel een echte held ook hè. Wat dat betreft hebben we een paar mensen met een gouden hart rondlopen hier. Jij en @jurk zijn daar twee van.
Dat is lief! Maar ik wil mij niet laten vergelijken met iemand die 18 jaar lang voor anderen zorgt uit de grond van zijn hart.
Ik doe tenminste nog iets verhevens, ik maak kunst. Niet zoiets lomps als iemand opvoeden. Dat kunnen halve bevolkingsstammen. Echt hoor Sandy, ga je mond spoelen.
dit hierboven is cynisch voor degene die het niet door had. Ik vind het echt super wat Bill en anderen doen. Veel respect voor!
Ik geef toe dat dat een andere categorie is, maar toch heb je straks 3 jaar aardig wat geld op gehaald voor anderen. Ook al is het met een hobby, krijg je hulp, je doet het toch maar.
Ook @schoen trouwens die het idee opperde (toch?). en er zijn er meer op dit forum.
Attent, ik stap nu in de auto.
Ventje van anderhalf die van 19.30 uur tot 21.00 uur slaapt en dan klaar wakker is, pas na een paar rondjes rijden, om 2.00 uur ben ik er klaar mee, slaapt hij dan weer. Dan om 4.30 uur weer klaar wakker.
Zijn zus had dat het eerste jaar, die sliep echt bijna nooit. Kon ook lopen met 8 maanden want ja tijd zat om te oefenen. Dat hield gelukkig op bij 1. Maar sinds hij 1 is, slaapt ie niet meer. Bizar. Sinds begin zomer nu, dacht door het licht, alles verduisterd boven, maar nu het donker wordt nog steeds ellende.
Sorry voor de vervuiling.
Ik heb het al eerder genoemd. Dit topic fungeert ook als lotgenotengroep.
Waar staat de jajem
Wel met de porsche doen. Ik merkte dat het met de tesla veel minder goed werkt.
kunnen jullie lekker 's nachts puzzelen
Klopt. Motorgeluid is een pre. Ik heb een rondje met alleen klinkertjes. 3x een rondje van 5 min is voldoende. Dan uit de auto tillen, hopen dat er niemand met een hond loopt die gaat blaffen of een lamp aanspringt. Of de deur piept. Of ik een slak plet. Want dan kan ik weer opnieuw gaan rijden.
Echt, ik zou een top inbreker zijn. Of Ninja.