Zijn er 4-deurs versies met achterbank?
Gewoon die maxi-cosi vaststrappen op dat rack
Met een par tie-wraps, spanbandjes, kom ik vast een heel eind
In de eerste plaats, de laatste kant om verwijzingen te maken naar het geweldige initiatief van @Jurk. Ik zou zeggen, maak hem los. Koop een strip, een puzzel of doe eens gek en doneer aan het goede doel door mee te doen in de club van 100. Zondag 31 oktober is de dag dat de aantallen vastgesteld worden als ik het goed heb begrepen.
Verder een kort voorwoord, lekker skippen als je dit concept okee vindt.
Samenvatting
Ik ben bewust het cafe een beetje los aan het laten. Het is een heel leuk en geweldig concept, maar het kost veel tijd elke keer. Het idee is om de komende tijd vooral wat lossere tekeningen te maken, zodat ik er minder druk van ervaar wat hopelijk meer humor oplevert. Ik ga wel wat stukjes uit het concept meenemen. Deze keer even geen @MonsterT (wel de muis), maar mijn idee is om die dus ook af en toe erin te laten voorbij komen. Soms los, soms mee in een van de plaatjes.
@Jurk had het over zijn jurk-isten… Dat brengt gekke gedachten voort uit mijn hoofd Zie je ze al staan, voor een groepsfoto oid?
Zitten een @Schoen en een @RO3L aan de bar, zegt de een tegen de ander;
Als laatste ditmaal, ging mijn hoofd aan de haal met deze twee topics;
en
Fijne zondag allemaal!
Ook leuk! Doen waar jij je goed bij voelt op dat moment. Ik moest hard lachen
Ik moest lachen
Dat kost je een tientje
Hahahaha… mooi man. Lekker je eigen ding doen! Hard gelachen om die schoen zus grap
Haha, leuk gedaan!
Vooral zorgen dat je plezier houdt in het tekenen zou ik zeggen!!!
Fijne zondag (alvast)!
Kickûh!!
He Sandy erg leuk gevonden om kleine stukjes van deze week uit te vergroten.
Hier ook een wederkerend onderwerp op dit forum.
Net als die Schoendoos grappen zijn erg leuk verwoord deze keer met een oude schoenendoos.
Tof gedaan Sandy die juristen
Dankje, dat is het belangrijk voor me
Een goeie grap mag geld kosten.
Yes!
Zeker!
Dankje
Dankje
Mooi gemaakt @Sandy! Lachen idd, vooral die jurken, da’s tenminste te bevatten voor mij . Maar sowieso die onderwerpen verwerken, dat vind ik cool. Ik ben zelf wel creatief, maar niet artistiek en kan dit erg waarderen. Volgens mij had je er even tijd voor (kunnen maken) en er zin in. Dan vloeit het inkt altijd net wat beter
. Thnx!
Voor ons is ie gewoon gratis deze ochtend
Dankje en graag gedaan.
Zo, een nieuwe week en wat nieuwe cartoons. Ik heb lekker mijn fantasie laten gaan.
In de eerste plaats wil ik even de mannen van de tijd aanhalen. Een geweldig leuke podcast en echt een aanrader lieve mensen. Lekker luisteren en mijn dag is altijd weer goed. Ze hebben echter wat probleempjes met stemmen, waardoor ze gingen pannen (geluid links, rechts en etc uit je koptelefoon/speakers laten komen). Het hielp, maar even wennen.
Dan was er nog een “Bond”-horloge. Hele gave horloges. Of het nu een Rolex of een Omega is, soms gaat mijn fantasie aan de haal. Hoe zou die nieuwe eigenaar nu over straat lopen? Hoe zou hij er uit zien? Ik heb er even geen topic bij, maar je kunt ieder NA-topic over een Bond-horloge erbij pakken voor de sfeer.
De zweep gaat er over bij Arie. Voor 30 hele euro’s mag je hem kennelijk vertellen dat het weekend niet meer bestaat . @Springbar was de laatste en dus, sorry, botvier ik mijn frustratie hierover bij hem. Ik had een “zondebok” nodig, maar dat had zo maar iemand anders kunnen zijn.