NA Fratello x Nomos Zürich Weltzeit “The Hague” Edition

Daar was dan die post op de Insta van Fratello twee weken geleden: “we are incredibly exited to introduce…” Een Zürich Weltzeit Panda? Soort van, het was de The Hague edition ontstaan uit een samenwerking tussen Nomos en Fratello. Als rasechte Hagenees en Nomos fanboi dacht ik direct: “dies lekkâh!”

Als trotse eigenaar van een Ahoi Neomatic en recent een Zürich Weltzeit (die in het blauwe deel staat) zat ik klaar voor de lancering van deze fijne op 25 stuks gelimiteerde Haagse Duitser.

Het was even spannend bij de lancering maar toch gelukt en nu ligt hij hier op tafel, de Fratello x Nomos Zürich Weltzeit “The Hague” Edition met de stad Den Haag toegevoegd op de stedenring, oranje home time indicator, zwarte buitenring en kleine seconden index in zwart.

Smaak gevoelig natuurlijk maar ik vind hem geweldig! En zoals wel vaker bij Nomos, in het echt nog mooier dan op de foto’s. De zwarte accenten maken de wijzerplaat voor het oog iets compacter en het feit dat m’n geboortestad op de stedenring staat maakt hem voor mij persoonlijk heel bijzonder.

Lang verhaal dus tijd voor foto’s!

Meer over deze limited:

92 likes

Den Haag en Nomos , mooi duo :+1::+1::muscle:t2:

3 likes

Zooo, dies echt lekkah,prachtige kleuren combi en wel heel tof om je eigen stad op de ring terug te zien. Gefeliciteerd dat je er één hebt weten te bemachtigen. Geniet er van. :+1:

2 likes

Heel gave Limited editie van deze mooie Nomos. Erg leuk met je Haagse roots dat deze erin verwerkt zitten.

1 like

Mooi spul :ok_hand:

1 like

Heel erg gaaf, gefeliciteerd!

1 like

Thanks, hij staat op top op een Molequin

22 likes

Heel mooi deze! En echt heel limited, zoals Nomos het wel vaker goed doet :+1:

Geniet ervan :blush:

1 like

Mooi! Unieke piece! Congrats

1 like

Erg gaaf ! Geniet er van !

1 like

Cool! Ik was als Hagenees ook meteen getriggerd. Niet gedaan, maar wel een leuk horloge. :ok_hand:

1 like

Heel erg gaaf!

1 like

Mooie Nomos! Geniet ervan :+1:

1 like

Wat mooi!

1 like

Lekkere combi met die band zeg! Ik hoop dat een mooie Rotterdam editie volgt.

1 like

Wow fantastisch horloge. En super gelimiteerd als ik het zo lees. Heel vet contrast ook tussen de dial en de small seconds. Geniet ervan :+1:

Oh en het oranje accent maakt hem wel helemaal af :star_struck:

1 like

Tof! Die Weltzeit is de mooiste Nomos imho!

1 like

Had dezelfde post gezien en daar werk ik ook warm van. Te gek dat je hem hebt gekocht. Heel veel plezier ervan!

1 like

Wow die is echt heel mooi.

Normaal ben ik niet zo heel gecharmeerd van Nomos, maar dat zwarte randje geeft een heel ander dimensie aan de normaal wat saai ogende Nomos modellen. Nou ben ik geen Hagenees maar zelfs als Hagenaar lust ik deze wel!

1 like

Gaaf ding man! Vind het erg tof hoe is omgegaan met de datumweergave/-ring. Technisch subtiel zeg maar. Waardeer Nomos steeds meer!

1 like