🚨 Actie vh goede doel: post 2441: Zie hier jouw lotnummer

oke en nu? Dokken zeker? en kan ik ook iets winnen? voetreis naar Rome of zo lijkt me wel leuk :rofl: :rofl:

3 likes

Ik betaal wel voor je.
Je mag nog 2 grappen maken.
Make them count :crazy_face:

8 likes

Zit nog steeds op de grappen te wachten @RO3L! Of zit je er OP te broeden?

3 likes

Zus van @schoen komt in de schoenwinkel en vraagt dat paar in roze maat 38. schoenmaker zegt maar mevr u hebt zeker een 40. Nee zegt ze ik wil die in 38. ze stapt er mee buiten, De volgende dag komt ze al strompelend voorbij de schoenwinkel en dat gaat zo een paar dagen door. De schoenverkoper kan het niet langer aanzien en houd haar tegen, mevr kom aub binnen en pak maat 40, zo kunt u toch niet lopen dat doet pijn. Nee zegt ze, ik heb wel de hele dag pijn ja, mijn werk kwijt, mijn man weg en mijn auto kapot , maar als ik savonds thuis kom is het ozo een zalig gevoel als ik mijn schoenen uit doe en dat maakt alles weer goed.

23 likes

:joy:

1 like

@Sandy :rofl:

3 likes

Ik vond hem zelf niet grappig genoeg om te laten staan. Maar jij had hem al weer gelezen :slight_smile:

4 likes

Ennnnnnnnnnn up!

DAMES, HEREN, KOMT DAT ZIEN. @Jurk heeft prachtige items te koop: strips, puzzels, niets is te gek. Met uw aankoop maakt u tevens kans op mooie prijzen. MIS HET NIET!

8 likes

De volgende met een up verteld ook een mopje ok? :joy: dat lijkt mij wel grappig

5 likes

Ik weet niet wat het is, maar deze post is niet het enige dat omhoog gaat van @Schoen zijn zus.

9 likes

*Limerick muziek :musical_note: *

Er was eens een man op Terschelling
Die deed het zo graag met Schoen’s zus op een helling
Maar in zijn haast stak hij hem er naast
Toen had hij een penisontvelling…

19 likes

:joy::joy::rofl::rofl:

1 like

Waarom visualiseer ik hier nu weer gelijk een comic bij :joy:

4 likes

Géén idee :joy:
Maar Jurkie ligt ff lekker in bad

4 likes

Dat wil ik me niet visualiseren.

5 likes

Ennnnnnnnn up!

1 like

1200 was zo’n mooi rond getal :thinking:
Maar toch weer 1 ** up**zonder moppie (of is dat @Schoen’s zus)

3 likes

Too much info :roll_eyes:

2 likes

Jurkie ligt niet meer in bad nu.

7 likes

Nog maar een keertje up voor de nachtploeg aanvangt.

3 likes