Er moest om en om de posts een grap komen, dus laat ik eens een poging wagen;
A Rolex and an Omega walk into a bar. The bartender points at the door “Watch out!”
Er moest om en om de posts een grap komen, dus laat ik eens een poging wagen;
A Rolex and an Omega walk into a bar. The bartender points at the door “Watch out!”
Up
Iemand al geupped?
Upje voor de nacht
Mopje dan… hoe noemt een Chinees z’n schoonmoeder?
Antwoord: Tang
Up!
Aka da @jurk anthem niet vanwege de titel oid.
Maar vanwege de vergelijkbare kapsels.
Ik ben jaloers
Oja dit doet me eraan denken @cgd weet jij waar mn leren broek is gebleven?
Goedemorgen deze morgen!
Nog drie dagen te gaan om een keuze te maken uit de grabbelton van @Jurk en kans te maken op fantastische prijzen!
Schoen die toen nog een jong ventje was zat in de klas. De juffrouw zei: vandaag gaan we het hebben over de natuur, namelijk insectjes en wat ze eten. Iemand? Sandra zei een zandtor, goed zei de Juf en wat eten die? zandvlooien. Goed zo, nog iemand? Peter zei: een watertor, ook goed zei de Juf en wat eet die? euuhh watervlooien zei Peter. Goed zo. Nog iemand? @schoen stak zijn vinger op en zei Vibrator, ohhhh zei de Juf en wat eten die dan? volgens mijn zus vreten die batterijen. Up maar weer
Een Belg, Rus en Amerikaan maakten een wereldreis. boven Washington gevlogen vroeger
de Belg en Rus , Jeeh wat voor een groot wit gebouw is dat? Amerikaan zei: Witte huis op 2 maanden gebouwd. Tijdje later vlogen ze over Moskou. Jeh zeiden de Belg en amerikaan wat is dat daar voor een enorm gebouw? De Rus zei; Kremlin en op één maand gebouwd. Weer wat later daalden ze neer op Brussel. De rus en Amerikaan keken uit venster en vroegen: Wat zijn dat voor een enorme bollen ( atomium) , de Belg keek naar beneden en zei tja geen idee vorige week stond dat daar nog niet.
Up maar weer
Patek Philippe reageert altijd man
Komt een man bij de oorarts. zegt u het maar . De man doet zijn broek naar beneden en tot verbazing ziet de dr dat zijn spel helemaal dik en blauw is. U moet bij de uroloog zijn zegt de Oorarts. nee zegt de man, ik zal het uitleggen. elke maand komen ik en wat kameraden bij elkaar, na wat drinken en lachen doen we een spel. Allemaal geblinddoekt rond de tafel gaan staan en je fluit op tafel. dan loopt er iemand rond met een hamer en als die Boe roept slaat hij erop, dus je moet snel naar achteren stappen, maar dat Boe dat hoor ik nooit.
volgende UP
Kopie maken? Das verboden! Je moet er 2 bestellen😁
Is netter en beter
En up
Keep up the good work!
deze zelf gemaakt ooit en UP
Die hang hier nog over de stoel.
Hoe ben jij met de trein naar huis gegaan?