Ojee we zijn vertrokken het gaat beginnen de one man show van plees
Ja ik wacht of heb je een napoleon ban aan je broek
Huh? Was het al begonnen? Sjips, ik moet me nog omkleden
voor wat omkleden ga je naar een galabal of zo?
Ik moest toch optreden? Ik ga papegaaien
Nou dan nog maar een vette UP !!!
Ik denk dat we beide de enigste zijn die dit topic nog volgen sniffff @Plees is naar zijn papagaaien feestje en ik ga maffen, adios amigos , a demain
Wie is de papegaai!
Maf ze!
Uppie…
Hoho, ik volg ook nog. Ontwenningsverschijnselen, weet je nog
jullie zijn niet alleen
Dank Allen!
Op de achtergrond zijn we elke avond bezig (al 2 maanden elke avond ) om het allemaal op tijd af te krijgen. Het is altijd meer werk dan je denkt. Dus ga vooral door.
Als het goed is heb je allemaal een betaalinstructie van @Schoen ontvangen of krijg je die uiterlijk deze week.
@JackW houdt alles bij en komt zsm met een tussenstand.
In December als alles binnen is en de betalingen rond, dan zullen we ook de trekkingen doen van de winnaars. Daarna zullen ook de leden die zo aardig iets hebben gedoneerd een instructie krijgen waar het cadeau heen moet.
Oeh gaaf! Kun je ook meerdere cadeaus winnen? Een wasmachine met prachtige kunst beplakt, lekker truitje erin, onderwijl hier naar kijkend met het Dumet tooltje lekker aan de band van een Seiko prutsen, vette pet op de kop, en natuurlijk dromend van de zus van @Schoen…
Ja
Nee. 1. Maar je kunt denk ik wel de wasmachine ruilen tegen de zus van Koen. Hoorde dat ze niet zo moeilijk is.
Dat is een loterij hé
Maar kun je na verloop van tijd ook de zus van Koen ruilen tegen, bijvoorbeeld, een pet?
Oh sorry. Je hebt gelijkt.
Naast de zus van Koen weet ik het nog niet.