Ik heb sinds gisteren avond nog een paar bierfles dopjes/kroonkurken op de keuken liggen, ik zie mijzelf als een grote kanshebber in deze veiling.
Zeker
Wat een flexibiliteit! Niet alleen van de zus van Koen, maar ook van de organisatie, hulde! Daarvoor een grote UP
Nou…
Eh…
Je kunt de zus van Koen ook ruilen tegen een Dumet tooltje, het schijnt dat ze ongeveer even snel komen :
Hiervoor maak ik met liefde een extra tientje over…
Morgen allen BTW, wel zo netjes toch?
Ik heb nog een Looney Tunes-Flippo (met patina), 6 knikkers en een paperclip. Ik ding toch ook wel serieus mee.
De zus van Koen is meer van de Ping Pong ballen. Maar denk dat het wel lukt!
Ik zei niet wat voor knikkers, hè?
Megabonken, it is.
Ok, even een update, want ik heb met wat cijfers gegoocheld. Ik ben daar slecht in, maar niemand anders wilde penningmeester zijn. Komt-ie:
We hebben nu 8000 euro opgehaald.*
Kleine lettertjes
*Dit is een nietszeggend getal, want er moet nog een deel van de kosten af. Het geeft wel een indicatie van de forumspirit vind ik. Go @Jurk!
Da’s serieus geld! Lekker bezig!
Nee joh, dat klopt niet.
al 52 x club van 100 is 5200
120 puzzels en 200 strips. Combideals weet ik niet maar stel alle puzzels zijn combideals.
120 x 55 = 6.600
Resteert nog 80 strips x 35 = 2.800
totaal" 14.600 waarde. Na de kosten weet ik het uiteraard niet.
Maar-ja ik kan ook niet zo goed rekenen
@JackW bedoelt wat er nu is binnengekomen. Dit loopt nog op en is een tussenstand. Ik heb nog niets betaald, want nog niets gehoord van @schoen.
*edit; verdorie, hij voelt het. Er komt net een PB binnen.
En @JackW Heeft volgens mij alleen nog maar betalingen van de Club van 100 en grapjes over de zus van @Schoen binnen.
Daar gaan niet zo heel veel kosten van af. Zo duur is die zus niet.
Tussenstand is voor mij wat mensen hebben toegezegd. Hier betaald iedereen uiteraard netjes
Ah, ik dacht dat ik tot nu toe alles naar ene … en … had overgemaakt. Al met al zal het allemaal goed komen!
ps. Ik moest thuis al uitleggen wie dat was
Dat zou nog wel eens meer kunnen zijn.