🚨 Actie vh goede doel: post 2441: Zie hier jouw lotnummer

Ik heb sinds gisteren avond nog een paar bierfles dopjes/kroonkurken op de keuken liggen, ik zie mijzelf als een grote kanshebber in deze veiling.

6 likes

Zeker :rofl:

4 likes

Wat een flexibiliteit! Niet alleen van de zus van Koen, maar ook van de organisatie, hulde! Daarvoor een grote UP :+1::point_up:t4::point_up_2::up:

4 likes

Nou…

Eh…

4 likes

Je kunt de zus van Koen ook ruilen tegen een Dumet tooltje, het schijnt dat ze ongeveer even snel komen ::drum:

12 likes

Hiervoor maak ik met liefde een extra tientje over…

6 likes

De zus van @Schoen is toch ook een loterij :popcorn:

3 likes

Morgen allen BTW, wel zo netjes toch?

1 like

Ik heb nog een Looney Tunes-Flippo (met patina), 6 knikkers en een paperclip. Ik ding toch ook wel serieus mee.

2 likes

De zus van Koen is meer van de Ping Pong ballen. Maar denk dat het wel lukt!

2 likes

Ik zei niet wat voor knikkers, hè?
Megabonken, it is.

2 likes

Ok, even een update, want ik heb met wat cijfers gegoocheld. Ik ben daar slecht in, maar niemand anders wilde penningmeester zijn. Komt-ie:

We hebben nu 8000 euro opgehaald.* :partying_face:

Kleine lettertjes

*Dit is een nietszeggend getal, want er moet nog een deel van de kosten af. Het geeft wel een indicatie van de forumspirit vind ik. Go @Jurk!

9 likes

Da’s serieus geld! Lekker bezig!

2 likes

Nee joh, dat klopt niet.

al 52 x club van 100 is 5200

120 puzzels en 200 strips. Combideals weet ik niet maar stel alle puzzels zijn combideals.

120 x 55 = 6.600

Resteert nog 80 strips x 35 = 2.800

totaal" 14.600 waarde. Na de kosten weet ik het uiteraard niet.

Maar-ja ik kan ook niet zo goed rekenen :sweat_smile:

@jurk , @Schoen enlighten us

5 likes

@JackW bedoelt wat er nu is binnengekomen. Dit loopt nog op en is een tussenstand. Ik heb nog niets betaald, want nog niets gehoord van @schoen.

*edit; verdorie, hij voelt het. Er komt net een PB binnen.

4 likes

Precies @Vespaed
Dit is tussenstand. :partying_face:

3 likes

En @JackW Heeft volgens mij alleen nog maar betalingen van de Club van 100 en grapjes over de zus van @Schoen binnen.
Daar gaan niet zo heel veel kosten van af. Zo duur is die zus niet.

7 likes

Tussenstand is voor mij wat mensen hebben toegezegd. Hier betaald iedereen uiteraard netjes :grinning:

3 likes

Ah, ik dacht dat ik tot nu toe alles naar ene … en … had overgemaakt. Al met al zal het allemaal goed komen!

ps. Ik moest thuis al uitleggen wie dat was :rofl:

3 likes

Dat zou nog wel eens meer kunnen zijn. :wink:

4 likes