🚨 Actie vh goede doel: post 2441: Zie hier jouw lotnummer

Sorry @RO3L! Heb ik de kip toch iets teveel voor niks geplukt :rofl: :rofl: :rofl:

3 likes

Kan de bezel op de wasmachine niet fluted?

4 likes

Nog even een update over de club van 100.
Ik gaf aan dat ik die ook iets wilde geven :ok_hand:
Nou dat komt goed hoor!

Ik ga een limited edition zeefdruk van 75 stuks laten maken bij een sociale werkplaats. En elke club van 100 lid die zijn adres heeft achtergelaten krijgt er 1. En de meeste hebben ook een strip of puzzel gekocht, dus dan kan ik die daar mooi bij stoppen en kost het ook geen extra verzendkosten.

En mensen die denken: ā€œja maar dan gast dat toch van het doelbedrag af?ā€
Antwoord: ā€œnee, want @govert betaald de kostenā€ :partying_face:

37 likes

Bravo en een dikke duim voor @govert :+1: en natuurlijk de kunstenaar himself Jur

3 likes

Dat is nog eens een leuke verrassing ! dank @Jurk en @govert ! :clap:t2:

3 likes

Lekker @govert
Klasse :ok_hand:t5:

4 likes

Wat een bijzonder sympathiek:

De Club van 100 leden kennen niet enkel vele privileges, genieten niet enkel bijzondere aanzien, maar worden ook nog eens exclusief verwend :star_struck::tada::smiley::sunglasses:

Wat een kanjers!! :pray::pray::pray: Doelend op Jurk en Govert uiteraard

6 likes

Super man, wat een topactie van beide!:partying_face:

4 likes

Wow, thanks @Jurk en @govert !

Wat een actie en wat een forum spirit :+1:

4 likes

Gaaf hoor! Delen jullie wel de plaatjes even online, heren C100?

4 likes

Ja ja @Jurk, ik heb deze dus echt niet voor niets… wat een timing ook :joy:

6 likes

Moet altijd een beetje lachen als ik denk wat een paar willekeurige lui van allerlei pluimage op een horloge forum voor elkaar krijgen.

@Govert fucking goud kerel.
@jurk zoals altijd :+1:

Maar toch is het slim om een knokploeg samen te stellen.
Begreep dat @JanHendrik ook lef heeft om met een daytona op de zuid as te verschijnen dus die is wel geschikt. Daarbij @cdg zn intimidatie factor. Ik kan kan de knokploeg coachen en begeleiden.

6 likes

Helemaal top, kan niet wachten tot ze er zijn😊

Thanx heren :ok_hand::facepunch:

Volg dit draadje reeds vanaf het begin en vind dit wel het leukste van 2021🄳

5 likes

GEWELDIG! Er zij hier gewoon een aantal top gozers op het forum :+1:

Mag ik ook zeggen van degenen er omheen! De sponsors, financiƫle administratie, de kippen voor de veren van @amaris en de humoristen (naast @Jurk) :pray:

4 likes

Zeker mag je dat zeggen! En mag ik me daarbij aansluiten? :grin:. En indien mogelijk, ook bij de

Op m’n cv staat ā€˜vriendelijk, doch zeer intimiderend bij de minste tegenslag’ of was dat in een ander document? :thinking:.
Kom ik dan ik aanmerking?

4 likes

En hartstikke fijn ook dat je dit gewoon op je werk mag doen.

14 likes

Ik wil me graag aanbieden als Chauf met bijpassende auto.

6 likes

Stop eens met foto’s uit de Lentse Courant te kopiĆ«ren, ik heb het al tien keer gezegd.
Bovendien is het gemeen, want je weet dat ik deze week ziek ben, en dan ben ik niet op mijn best.

6 likes

Super @Jurk!

4 likes

Dat stond in je afwijzing van je VOG :joy:[quote=ā€œiNeedaWatch, post:1577, topic:358705ā€]
Kom ik dan ik aanmerking?
[/quote]

Juist dan, met een beetje begeleiding kom je een heel eind. Wel het juiste horloge erbij dragen :grin:

3 likes