Dat vind ik een bijzonder leuk compliment aan ons allen! Mijn tekenen draait om verbinding. Er is al genoeg om verdeelt over te zijn.
We steunen samen een goed doel. 10k is serieus veel, maar helaas nooit genoeg voor deze vreselijke ziekte. We doen wel wat en steunen ook op die manier mensen die dit helaas meemaken of daar familie / vriend van zijn. Hopelijk biedt het hen ook iets van steun.
Boris durf ik wel in de knokploeg te hebben.
Flippeke achter het stuur en IneedAwatch die er wild omheen rent.
Als jij, @Pauwelix dan de coaching doet, wanneer begint de training?
En toppers @govert en @Jurk voor de āverassingā
Wanneer ik de zeefdruk heb gemaakt tijdens mijn dagbesteding, kan ik m dan meteen mee naar huis nemen?
Leuk hĆØ. Het is voor mij de bevestiging dat je van niets iets kunt maken met een hoop doorzettingsvermogen. 3 jaar geleden was er niks en nu dit.
Zeker! Zonder de sponsoren en team was het er niet.
Ja toch? Volgens mij krijgen ze nog subsidie voor mij ook. Althans dat zegt de meneer van het busje steeds tegen mij. Maar hij zegt ook steeds dat ik niet mag likken aan het raam. Ik vind hem niet aardig.
Met ak47 en alles?
Zeker. Zal het gelijk doorgeven. kan ik dan gewoon @Watch2Morrow de AD-snitch lijn bellen? Of hebben we hier een ander nummer voor?
Mocht er nog eens āeen mannetje van betonā nodig zijn voor de knokploeg: ik werk met beton en met mijn 1,72m is het verkleinwoord wel op zān plaats.