🚨 Actie vh goede doel: post 2441: Zie hier jouw lotnummer

200 (1)3

. De HF knokploeg is compleet.
Cdg, Boris, Flippeke( chauffeur) en iNeedaWatch. Ik als coach en BB als een soort juridische achterwacht.

@jurk als er bijzonderheden zijn dan horen we het wel.

I pity the fool doesnt buy a puzzle

Ik merk geen verschil.:sunglasses:

5 likes

Dus ik ben nu Murdock? :rofl:

5 likes

Kheb het idee dat het meer Dukes of Hazard wordt :wink:

3 likes

Zus van Koen erbij en klaar!

4 likes

Dat is wel fijn idd. Ze zeggen dat ik dan beter functioneer. Geen idee wat het betekent, maar ik vind het wel prettig.

Hoor ik eindelijk

:grin:

3 likes

Dukes of HF-Art. Klikt goed jongens!

Dat vind ik een bijzonder leuk compliment aan ons allen! Mijn tekenen draait om verbinding. Er is al genoeg om verdeelt over te zijn.
We steunen samen een goed doel. 10k is serieus veel, maar helaas nooit genoeg voor deze vreselijke ziekte. We doen wel wat en steunen ook op die manier mensen die dit helaas meemaken of daar familie / vriend van zijn. Hopelijk biedt het hen ook iets van steun.

8 likes

Huh fart :thinking:?

2 likes

Boris durf ik wel in de knokploeg te hebben.
Flippeke achter het stuur en IneedAwatch die er wild omheen rent.
Als jij, @Pauwelix dan de coaching doet, wanneer begint de training?

En toppers @govert en @Jurk voor de ā€˜verassing’
Wanneer ik de zeefdruk heb gemaakt tijdens mijn dagbesteding, kan ik m dan meteen mee naar huis nemen?

7 likes

BA Baracus is de chauffeur.

3 likes

Je moet eerst nog alle boutjes van de moertjes los draaien.
Ik heb ze gister niet voor niets erop gezet

Als we klaar zijn met het hele knokploeg gebeuren waneer anders? We zijn al veel te druk op dit moment.

Maar Murdoch is de helikopter en vliegtuig chauffeur want kom op piloot kan iedereen zichzelf noemen.

3 likes

Ja hoor als je hem op de ā€˜gebruikelijke plek’ inbrengt… ik bedoel verstopt, dan heeft niemand het door.

3 likes

Wil je dat ik ze zo allemaal meeneem? En bij jou aflever?

3 likes

Zeker! :joy::+1:

Leuk hĆØ. Het is voor mij de bevestiging dat je van niets iets kunt maken met een hoop doorzettingsvermogen. 3 jaar geleden was er niks en nu dit.

Zeker! Zonder de sponsoren en team was het er niet.

Ja toch? Volgens mij krijgen ze nog subsidie voor mij ook. Althans dat zegt de meneer van het busje steeds tegen mij. Maar hij zegt ook steeds dat ik niet mag likken aan het raam. Ik vind hem niet aardig.

Met ak47 en alles?

Zeker. Zal het gelijk doorgeven. :nerd_face::+1: kan ik dan gewoon @Watch2Morrow de AD-snitch lijn bellen? Of hebben we hier een ander nummer voor?

Ja prima!

8 likes

Jullie kunstenaars hebben elkaars nummer wel toch?

1 like

Team Boris :muscle::boxing_glove:

Getrainde vechtmachine is dat :martial_arts_uniform:

4 likes

Zeker. Maar meestal gaat het via onze assistenten en galaries.

3 likes

5 likes

Vast nog wel een plekje voor @MrKees in de achterbak!

Oja, is al weer te lang geleden. Qua uiterlijk kom ik aardig in de buurt van Mr.T. Armen benen dat soort dingen

5 likes

Mocht er nog eens ā€˜een mannetje van beton’ nodig zijn voor de knokploeg: ik werk met beton en met mijn 1,72m is het verkleinwoord wel op z’n plaats.

5 likes

Top ik rij wel mee! Zal je wel even zelf de geluiden erbij moeten maken pieww pieww :rofl:

5 likes