🚨 Actie vh goede doel: post 2441: Zie hier jouw lotnummer

Spannend!

1 like

Wat een TOP ACTIE :+1::+1::+1::+1::+1::+1:

1 like

Ik identificeer mezelf als labrador pup.
Dus nee ik heb niets met vuurwerk.

verstuurd onder mijn bed want de naam vuurwerk alleen al

3 likes

Ochtend klapper
giphy (1)

3 likes

Kink, alleen visueel spektakel! Daar moet onze hf pup wel tegenkunnen :wink:

1 like

Wie is de HF pup? ahhhhh pauwel?

2 likes

Opgelost 38124737-mooie-labrador-hond-liggen-en-luisteren-muziek

5 likes

Moeten we nog Uppen?

2 likes

Moet niet, mag wel neem ik aan. Actie is nu bij de drukker? Misschien dat je die kan uppen :grin:

4 likes

Zo weer een upper :slight_smile:

9 likes

Iig zijn we nu dicht qua bestellingen.

Strips
We hebben 200 strips besteld en 167 reeds verkocht. terwijl wij er 335 vorig jaar deden. En hij is zoveel vetter dan vorig jaar. Ik weet zeker als iedereen hem straks ziet dat we de rest ook wel kwijtraken.

Puzzels
112 puzzels verkocht en denk er aan 135 te bestellen. Zit ik sowieso goed de komende tijd met verjaardagen. :joy:

Slecht nieuws voor jullie.
Ik heb besloten na goed overleg met alle betrokkenen, behalve @amaris , dat Amaris de DWW krijgt voor al zijn inzet. Hij heeft avonden en weekenden doorgewerkt aan de strip.
Dat horloge is dus niet meer te winnen door jullie.

De donateur @denvro en anderen die zich belangeloos hebben ingezet zijn hiermee akkoord. Dus jullie hebben lekker pech :joy:
Alle andere prijzen zitten er gewoon nog in hoor en ik zal, behalve de loterij vervalsen, geen andere prijzen uit de pot pakken. Maar ik vond dat dit moest gebeuren. Die jongen heeft zoveel gegaan voor het doel.

Nogmaals dank aan iedereen!!
De spullen komen er aan en nog steeds voor kerst als het goed is.

43 likes

Het is hem gegund! :ok_hand:

Ik ben heel benieuwd naar de strip en puzzel! :partying_face:

7 likes

8 likes

Ja hulde! Echt heel tof wat @amaris kan en doet. Het is echt megaveel werk en ik heb ontzag voor het doorzettingsvermogen.

11 likes

Goede beslissing @Jurk :clap::clap::clap::clap::clap::clap:

3 likes

Jongens, super mooi gebaar van jullie! Ben er echt heel erg blij mee.

Het werk is gelukkig voor een heel mooi doel en heb het met heel veel plezier weer gedaan. Nog een paar afwerkpuntjes hier en daar maar dan hebben we echt wel een hele gave strip+puzzel :+1:

@Jurk volgend jaar weer? :joy:

21 likes

@amaris het is je gegund!

6 likes

@amaris gefeliciteerd met dit prachtige horloge. Je hebt hem dubbel en dwars verdient! Ik zou het leuk vinden om hem persoonlijk aan je te overhandigen. Ik stuur je een PB

31 likes

Mooi initiatief!

3 likes

Alleen akkoord als het in je eigen voordeel is! :wink:

4 likes