🚨 Actie vh goede doel: post 2441: Zie hier jouw lotnummer

Vraag het mij een stuk later nog eens. Nu is niet een goed moment :joy:

Jij ook super bedankt nogmaals! Super mooi horloge. En top foto btw. :ok_hand:
En Amaris is er écht blij mee want hij vertelde dat hij er al een tijd naar aan het loeren was in blauw. Dus komt goed terecht!

9 likes

Top actie dit! :smiley: :pray:t2:

4 likes

Hahahah, het brainstormen is alweer begonnen.

Dat witte gij ok, Henk.

Wat je ook beslist, count me in.

6 likes

Shit dat was nu net de rede om mee te doen aan de strip en puzzel actie. Kan ik me nog terug trekken en mijn geld terug?:see_no_evil::see_no_evil::see_no_evil:

Nee natuurlijk niet het is @amaris van harte gegund. Had ik een DWW gewild had ik wel ingetekend op die HFLE versie. Ik vind dat @Jurk mag doen met de prijzen wat hij wil. Ze zijn ter beschikking gesteld.

Ik doe aan deze actie mee omdat ik de ontwikkeling van dit project tweewekelijks heb zien groeien en de puzzel is de kers op de taart.
Dat er een extra bedrag voor een goed doel traditie getrouw erbij komt, betaal ik uiteraard graag. Dat er een loterij aan verbonden is is mooi.

Ik wil ook iedereen die aan dit project belangeloos meewerkt bedanken voor hun tomeloze inzet. Ik ga geen namen noemen omdat ik bang ben iemand te vergeten.
Verder wil ik ook nog iedereen hier op het forum bedanken om weer een jaar van mijn leven te hebben vergooid door jullie verhalen, aankopen, verkopen etc. Hier te delen, waar dan weer de opmerkelijke zaken in de strip terecht zijn gekomen.

11 likes

Hahaha mooie reactie. :sunglasses::v:

4 likes

Geweldig!

4 likes

Prima nieuws! Gulle gevers, creatieve geesten, harde werkers, wat een hoop toppers! En dan ook nog goed volk dat aan de knoppen draait en de zaken goed inschat. Hulde.

Thanks guys!

6 likes

:sunglasses::+1: more than welcome! Wordt mooi joh.

4 likes

Topperssssss

3 likes

Up xo

4 likes

Stil hier

2 likes

https://www.youtube.com/watch?v=xAyG0DEqXc4 nu niet meer

3 likes

:sweat_smile::rofl: volgens mij komt deze gast uit Deventer.
Geniaal, geeft ook concerten bij koeien, hilarisch

2 likes

zeker de gezichten van de mensen erom heen :rofl: bu

2 likes

Wat is je adres ik vraag dit niet voor mezelf maar voor HF knokploeg.
Knokploeg asemble
@cdg @Flippeke @JanHendrik @iNeedaWatch

Degenen die dat horloge bij Jurk “haalt” krijgt een
HFLE deze dus

O wacht laat maar. :rofl: of wil ik toch echt die van Denvro?
Welk nr heb je Denvro…

7 likes

Ik snap er niks van :joy:
Maar als jij de jouwe ook in de pot wilt stoppen is dat natuurlijk helemaal prima! Dan verloten we die :partying_face::+1:

5 likes

@Pauwelix deelt alleen cornettos uit! :crazy_face:

5 likes

Zeker met het hoorntje naar voren.

6 likes

@Flippeke zit in de organisatie. Je hebt een mol in je knokploeg.

5 likes

Zoiets? :rofl:

4 likes