🚨 Actie voor het goede doel 2021: HF Island puzzel en strip

Ik snap je. Maar we verdienen er zelf geen cent aan.
En er zitten mega veel uren in. Een puzzel laten maken kost 20 euro. En je kunt ook alleen stemmen voor de puzzel. Bij te weinig inschrijvingen gaat een van de 2 of beide ook niet door btw. Dat had @Schoen er nog niet bij gezegd.

Onder de 200 inschrijvingen elk is het niet meer haalbaar.

Los van het feit dat er al honderden uren in de tekening zitten. :see_no_evil:

7 likes

200 puzzels én 200 strips? Pfoe, dat is ambitieus!
Aan de andere kant, dit is je beste jaar ooit. Als de strip er ligt, neem ik die waarschijnlijk ook wel.

3 likes

Daarom heb ik gisteren zelf maar wat opgehaald. :grin:

25 likes

De puzzel trekt me wat meer, maar het zou zonde zijn om geen strip te hebben van 2021. En de combinatie zou waarschijnlijk voor minder inschrijvingen zorgen. Laat de handelsingenieurs het maar eens voorspellen.

3 likes

:kissing_heart:

Klopt…

Onder de 200 puzzels heeft het geen zin.
Dan komt er alleen een strip.
Zijn er minder dan 200 leden voor de strip? Dan is het helaas…. Niets.

Ps. … Het wordt een moddervette strip van het HF Island met details, teksten. Uitvouw. The works.

8 likes

Zou het dragen van een Breitling negatief uitpakken op je opgehaalde bedrag?

Ik doe wel mee, maar ik ben meer voor strip dan puzzle. Ik ga niet zitten puzzlen, al koop ik die er wrs toch bij want goed doel.

4 likes

Of je nou alleen de strip, alleen de puzzel of beide doet, er gaat in alle gevallen hetzelfde bedrag (€20,-) naar het goede doel.

4 likes

Oh, dan alleen strip… want met een puzzle zou ik echt niets doen.

2 likes

Tuurlijk moet dit haalbaar zijn Han, ik heb er vertrouwen in!

Ik ben erbij en dank nu alvast jullie allen en in het bijzonder @Jurk die dit mogelijk maken!!

6 likes

Meneer schoen, vraagje? Uit hoeveel stukjes bestaat de puzzel? Ik ga uit van een even aantal maar zoals je weet raak ik in de war bij meer dan 10 stukjes.

3 likes

Geen idee. @Jurk?

2 likes

Als arme muzikant toch maar beide😀

11 likes

1000 stukjes

8 likes

Oei @ray1981, dat wordt doorwerken. Als je na een nachtje doorhalen niet klaar bent, komen @Jurk en ik je persoonlijk helpen. Gaan we in de pauze wel al je horloges passen, maar we zullen voorzichtig doen.

6 likes

1000😳dit gaat een levenswerk worden. Kun je hem aub in elkaar opsturen. Het liefst geplastificeerd.

4 likes

Oh wacht, wordt de strip óók van HF island? Ik dacht al, er zit niet echt een doorlopend verhaal in de overige stripactiviteiten, dus dat zou een bijzondere editie worden.

3 likes

Ja, voor “ons”.

Ik denk dat je meer mensen binnenhaalt met een prijs van 35 dan met een prijs van 55, laat ik het zo zeggen.

6 likes

Ja en de puzzel dan 4 stukjes aub👍

1 like

Alleen daarvoor ga ik die puzzel al kopen. Verwacht van mij tzt alvast maar een pb want puzzelen is zeker geen vaardigheid hier :smile:

De koffie en het bier staat reeds respectievelijk warm en koud!

3 likes

Ik twijfel nog.

De puzzel die waarschijnlijk in de doos blijft zitten, of de strip die waarschijnlijk qua presentatie weer erg goed gaat worden.

4 likes