🚨 Actie voor het goede doel 2021: HF Island puzzel en strip

E-book?

4 likes

afbeelding

4 likes

:joy::sob:

2 likes

D4BA320A-CDB2-4F93-A20F-5BE9FD642EFE

15 likes

Wees niet bang Sat!

eBook

afbeelding

7 likes

:arrow_up::arrow_up:

Bijna op de 150…

En deurrrrrrrr…

5 likes

Iedereen al besteld?

2 likes

Werkelijk? Ook voor een E-Watch dan… :woozy_face: :joy:

2 likes

Care for an after eight?

1 like

1 like

Ja heb er wel een paar besteld! Mijn familie wil ook :joy:.

En nog meer goed nieuws…
@Hansi1959 betaalt 1 euro per puzzel.
@Flippeke doet 4 euro per puzzel.

:partying_face: Super tof!

En @RakZaba gooit een dikke Mudman in de pot!

100 euro optie.
En zelf zat ik te denken om een limited edition print / zeefdruk te laten maken voor alle 100-euro-betalers.
Dat is voor mij haalbaarder dan heel veel avatars te gaan maken en denk ik ook leuker. Dan heeft iedereen een mooie print (die wil).

14 likes

Ik wil ik wil :rofl::rofl::rofl::rofl::rofl:

2 likes

Als het duurder is hoeft voor mij die 100 euro optie niet. Hoe meer er netto naar het goede doel gaat hoe beter.

4 likes

Zeker. Maar als 1 iemand extra 100 euro geeft door de actie heeft het al zin. En daarnaast geef ik graag iets terug. Als ik de avatar zou opsturen kost het ook geld. En je hoeft geen gebruik te maken van mijn aanbod. Je mag gewoon de 100 euro doneren voor KWF en zeggen dat je er niks voor terug hoeft.

Ps. De optie is er al en meerdere leden hebben al
Toegezegd 100 euro te willen doneren.

Wij houden er iig geen cent aan over en zitten nergens tussen. Iedereen doet belangeloos mee. Ik heb wel een bv’tje opgericht. Maar dat stelt niks voor.

8 likes

Dit is kwetsend. Uren noeste arbeid wat er aan vooraf gaat. :grimacing:

3 likes

Dat kan, maar als ik hem moet maken dan kan ik hem net zo goed ook printen. En mensen vergissen zich hoeveel tijd er in gaat zitten.

Doe maar een avatarretje

afbeelding

:sunglasses:

6 likes

Klinkt ook goed, echter een échte @Jurk avatar ook. Dus zat al te twijfelen om overstag te gaan🤣

3 likes

Ok, I’m in. Haal wel even logootje er af, heb namelijk een hekel aan logo’s en bedrukkingen op truien en jassen.

4 likes

Uppie!

2 likes

UP voor het goede doel.

3 likes