🚨 Actie voor het goede doel 2021: HF Island puzzel en strip

Heren wederom een hartstikke mooi initiatief ik doe mee!

3 likes

Succes met deze actie, heren. Uiteraard doe ik mee.

3 likes

Zou graag op de lijst willen voor optie :point_down:

Plus €45 extra voor het goede doel KWF

Go HF

Ik zou zeggen target 10K, zodat er een flinke donatie naar KWF kan

9 likes

Helaas een doel die veel levens raakt in het leven maar daarom des te meer dat steun nodig is. Mooi initiatief!!! Ik doe weer mee!!

3 likes

Top idee en initiatief weer! Toppers💪🏻 Ondanks

Moet die natuurlijk gewoon gemaakt worden en dan wil er ik toch 1 :stuck_out_tongue_winking_eye:

nu nog eens een manier vinden om in 1 van beide te komen @Jurk

1 like

Op mijn route woont een familie (man, vrouw, kind) met een Maserati, twee Alfa’s en een Fiat 500. De man deed vorig jaar open met een Navitimer om. Ik zei: mooie Navitimer. Hij antwoordde: nu moet ik zeker meer geven.
Ik dacht dit jaar een mooi gespreksonderwerp te hebben waardoor hij nog meer zou doneren. Ze waren niet thuis.

11 likes

@jurk, ik hoop dat de post het weer zoek maakt. Was een gezellig gesprek, diep in Coronatijd, op grote afstand. Al kom ik er nooit in voor, hartstikke leuk weer.

1 like

Fijn dat dit leeft binnen HF. Ik doe mee.

2 likes

Kan iemand vast een tipje van het

oplichten?? :stuck_out_tongue:

4 likes

Met zoveel Italianen blijft er weinig geld over voor het goede doel.

6 likes

Die stonden bij de garage natuurlijk…

Wel goed dat je collecteert :ok_hand:

2 likes

Wat een leuk initiatief. Ik wil wel een puzzel. Nog geen idee hoe ik dat ga doen met twee katten in huis maar dat is van later zorg.

Ik wil ook graag iets bijdragen, maar ben niet zo creatief als jij. Ondergoed dragen valt wel binnen mijn skillset, kan ik daar iets in betekenen? Let me know.

1 like

Is dat de afbeelding die op de puzzel komt? Ben zelf geen puzzelaar, maar als die kind vriendelijk is, heb ik meteen een cadeau voor de kinderen. :shushing_face:

1 like

Dank! We gaan er weer wat moois van maken.

Zeker! En door Corona is dit helemaal op de achtergrond geraakt, terwijl het helaas een van de grootste doodsoorzaken is.

Zou haast maken als ik jou was :crazy_face:

:kissing_heart:

Zeker! En het zorgt ook nog voor een stukje verbinding op het forum. Het was super leuk vorig jaar. En we zijn nog bezig met prijzen, net als vorig jaar. Maar helaas nog niks.

Was leuk he! Was ook gezellig om je te ontmoeten. Vond het ook spannend. Diep in Coronatijd weer eens naar buiten.

Leuk!

Helaas heeft de drager van mijn creatie even pauze genomen.
Maar hier is de link:

Dat is aardig! Je bent wel heel handig met horloges en hebt al meerdere mensen geholpen.

Ja, met nog een paar uitbreidingen. Hij moet over een maand af zijn of zo.
En in de strip wil ik de hele opbouw met teksten en grappen plaatsen.

7 likes

Ben je op zoek naar prijzen om weg te geven, komend van HF leden?

Ik wil het liefst 3 dikke prijzen.
Zoals een horloge. net als vorig jaar.
De goodies waren ook leuk.
Idd via de usual suspects van HF

1 like

Wat een goed initiatief!

1 like

Mooi initiatief ik wil graag een stripboek, puzzelen is zeg maar niet mijn ding.
Door dit soort initiatieven onderscheid HF zich toch wel duidelijk van vele andere fora! Hulde hiervoor.

2 likes

Im in

1 like

Het duurde een minuut voor ik de kern van deze grap doorhad. :joy:

Ooit reden er in mijn dorp drie Alfa GT’s, waaronder die van deze mensen. Inmiddels ben ik nog de enige die-hard. De garage wrijft zich in de handen.

4 likes