‼ Actie voor het goede doel 2022: De grote HF Kalender

Ik doe mee. Goed plan…:+1:

1 like

Ik doe ook mee. @Jurk mocht er een veiling komen dan heb ik nog wel een nieuwe G-SHOCK GA2100 om te vergeven. Ik hoor het wel.

4 likes

Leuke actie, de voedselbank zou top zijn. Voor een hoop mensen zijn deze tijden erg duur, en niemand mag honger lijden als je het mij vraagt.

4 likes

Ik doe mee trouwens

1 like

:white_check_mark: :point_up:t2:

1 like

Doe er maar 1

1 like

Mag je er ook meer bestellen ( zonder extra kans met de loterij mocht die er komen ) leuk voor onder de kerstboom…

1 like

+1

Wat mij betreft zou sint en piet twee live verbindingen kunnen hebben met twee Hf gezinnen.
Opbrengst voor goede doel. @Schoen laat het maar weten of we dat willen.

4 likes

:+1:
:white_check_mark: Ik doe mee. PB gestuurd.

1 like

Dat was vorig jaar heel speciaal en super leuk!

Met spetters?

5 likes

Uiteraard een dikke :white_check_mark:

Wanneer ik een voedselbank steun, doe ik dat lokaal. Dit jaar mag het wat mij betreft specifiek naar kinderen die het nodig hebben. Maar sowieso, mooi initiatief weer voor het goede doel :clap::clap:

4 likes

Want is het een gelimiteerde uitgave?

4 likes

Nee. Maar denk niet 500 kalenders te slijten. Maar wie weet :joy:

3 likes

Nou ik denk dat het nog hard kan gaan. :sweat_smile: Dus lekker postzegels likken de komende weken. :joy: :tongue:

1 like

Doe zeker mee, @Jurk heeft nog paar prints van mij te verloten, kan er nog sturen? verder hulp bieden qua ontwerp of ideeen errond ook, Heb nog een 6 maanden oude onderhose met remsporen, liggen voor @Mr.JokerBean , daar heeft hij zeker een jaar sniffel plezier van.

3 likes

@jurk Wat kost het om Mister February te worden?

7 likes

Dit vraagt eerst wat fotos neem ik aan? :rofl: :rofl: :rofl:

3 likes

Mooi initiatief, aangemeld en gestemd!

2 likes

Uhhh al ingenomen door Muis LOL

3 likes