‼ Actie voor het goede doel 2022: De grote HF Kalender

Jur is oprecht een van de betrouwbaarste mensen die ik ken. Behalve. Behalve als hij zegt dat het klaar is of dat het niet gaat lukken. Als je mij niet gelooft, lees je zijn avonturen met de MX-5 maar even na. Goed, de actie van dit jaar. Druk, druk, druk…

Nog dezelfde avond belde Jur. Wel te doen dus. Er gaat gewoon weer een actie komen voor 2022. Voor wie nieuw is, of onder een steen heeft gelegen: sinds 2019 doet Jurk een jaarlijkse actie voor het goede doel. Even afgerond de resultaten:

2019: €660,- opgehaald met de strip voor Stichting Make A Wish
2020: €7000,- opgehaald met de strip voor Stichting Make A Wish
2021: €13000,- opgehaald met de strip en puzzel voor KWF

2022
2023 wordt ongetwijfeld weer groots. Dit jaar doen we een milde vorm. De omicron onder de acties. Zoals gezegd heeft Jurk het druk dus laten we hem ook niet gek maken. De bedragen van 2020 en 2021 zijn sowieso geen maatstaf voor dit jaar. Dat heeft veel tijd gekost en dat redden we gewoon niet meer. Maar laten we wel minimaal €2000,- proberen op te halen.

Het voorstel
Een kalender. Je weet wel, voor in het toilet. Of in de mancave, mag ook. Qua nerd-gehalte halen we dus wel weer gewoon het gebruikelijke niveau. Dat doel hebben we alvast gehaald. Elke maand een tekening plus de belangrijke data voor elke HF-er. We weten de exacte kosten niet, maar een grove inschatting leert dan we met iets meer dan 7,- een heel eind komen. Dan willen we uiteraard nog aan het streefbedrag voor het goede doel komen. Ons voorstel is een bedrag van €17,49 de neus. We streven er dan naar dat €10,- hiervan naar het goede doel gaat. Met 200 deelnemers zouden we dan een mooi bedrag op kunnen halen.

Wat moet je doen?
Mij een PB sturen. Kort en bondig, dat je meedoet. Ik ben dit jaar wederom de sjaak Hoofd Administratie. Stuur mij een PB dat je meedoet. Je komt dan op de inmiddels legendarische lijst. En krijgt dan ergens in december een PB om te betalen en je adresgegevens door te geven.

Het goede doel
Jullie mogen beslissen. Dat doe je door te stemmen op de opties hieronder. De meeste stemmen gelden.

Het goede doel
  • Het Rode Kruis: voor de slachtoffers van het geweld in Oekraïne
  • De Voedselbank: met elke 5 euro helpen we een gezin een week lang aan voedsel
  • Stichting Het Vergeten Kind: onmisbaar voor duizenden kwetsbare kinderen in Nederland

0 stemmers

Informatie over prijzen en aanvullende acties volgen.

XOXO Team Jurk

93 likes

Top wederom, count me in. :+1:

2 likes

PB verzonden, ik doe weer mee.

3 likes

Ik doe ook mee!

1 like

Heel leuk! Ik doe mee.

1 like

:white_check_mark:

Gr, Vigorelli

1 like

Check!
Ik doe ook weer mee!

1 like

Top initiatief weer mannen. :ok_hand: I’m in! Pb verzonden.

1 like

Komt er dit jaar trouwens weer een loterij?

Ik heb misschien nog wel een paar Rolex-catalogi t.w.v. € 90,- per stuk.

20 likes

Ik een paar petjes :sunglasses:

1 like

De eerste PB’s stromen binnen. Nu al spijt. Desondanks hoop ik op 200 deelnemers. Dat is mooi symbolisch. Dat is namelijk precies het aantal uur taakstaf dat Glennis Grace (what’s in a name?) zojuist heeft gekregen. :partying_face:

Ik hoop het. Daar gaan we zsm naar kijken.

37 likes

:joy:

1 like

Of een paar mooie zakhorloges

3 likes

En in beide gevallen is 200 te weinig :wink::wink::wink:

7 likes

ik doe ook weer mee !!!

1 like

Uiteraard :face_with_raised_eyebrow:
Echter, indachtig mijn avatar gemaakt door @Jurk: deze kalender hoort op de plee, de boerinnenkalender doe je maar in je mancave :rofl: Netjes naast de playboy mansion pinball die dit jaar als te winnen object de loterij in gaat, toch @Miez? :grin:

4 likes

Ook ik doe deze keer mee met dit mooie initiatief!

1 like

Heel leuk dat iedereen weer mee wilt doen! We gaan er weer iets moois van maken! Weer grote dank aan @amaris en @Schoen voor het meedoen.

Zou wel leuk zijn!! Maar we moeten wel kritisch zijn. We gaan dit jaar lang niet zoveel ophalen, dus het zou zonde zijn als er veel geld op gaat naar verzendkosten. Misschien 1 hoofdprijs en 3 grote prijzen.

14 likes

Mooi initiatief, pb verstuurd

1 like

I’m in! Toffe actie.

1 like