De HF Cartoon (newest episode: post 2506)

Beste leden,

Hierbij weer een nieuwe aflevering. Zit weer extra veel tijd in omdat ik weer eens wat anders had geprobeerd… zien jullie wat het is?

Topics van vandaag:

Nog een bieltje…

Ik het veel gezien in de oorlog, maar dit…

En ‘dit’ gaat over… don’t poke me!
https://www.horlogeforum.nl/t/wat-is-je-nieuwste-aanwinst-geen-horloges/412783/568?u=jurk
De TS heeft het weggehaald zie ik. Denk dat de meeste leden het wel gezien hebben en/of de foto hebben opgeslagen. :upside_down_face:

Belgisch Roulette…Vetgedrukte tekst

3 likes

Aflevering zelf:

52 likes

Mooi weer Jur :+1: :rofl:

1 like

Belgisch roulette is toch Russisch roulette met een automatisch pistool?

(Geintje forum-Belgen, we houden van jullie!)

7 likes

:joy: prachtig!

1 like

Nee is roulette met een kogel er uit ipv een kogel er in :joy:🫣

3 likes

Altijd weer leuk op de vroege zondag ochtend @Jurk :stuck_out_tongue_winking_eye::stuck_out_tongue_winking_eye::stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Hij is weel elg goed!!!

Het probeersel om 't maar zo te noemen is dat je de contouren in dezelfde tint deed als de vorm. Grijze muis - grijs contour.
Even wennen, met name bij de grote vlakken (café bezoekers) lijkt het een redelijk groot vlak te worden met wat lastiger onderscheid…
(en nu maar hopen dat dit het probeersel is :wink:)

Super dat je blijft innoveren en jezelf ook blijft triggeren om nieuwe dingen te doen!!!

2 likes

Goed gevonden weer Jur. Altijd leuk die herkenning op de zondagochtend :joy:

1 like

Weer een mooi begin van de zondag Jurk!

1 like

Thanks allemaal!

Klopt. Ik ben het met jullie eens. Het is wel een rustige plaat, maar juist minder lekker als je de details wilt onderscheiden. Volgende keer weer met zwarte outlines. Hoewel ik dan op delen weer mooier vind. Zoals de glazen etc.

5 likes

Hele goeie weer. :+1: :+1: :rofl: :rofl:

1 like

Hij is weer geweldig @jurk die muis ligt er heel blij bij😂

1 like

Haha, wat een eer! Als halve Belg zal ik maar een oogje dichtdoen :upside_down_face:

2 likes

Hahaha… dan vind ik de grap dubbel zo leuk :joy:

1 like

Even wat bijlezen :grimacing:, maar hij is weer fraai! Even schrikken, maar de omlijning begint te wennen :+1:

1 like

In mijn hoofd;

afbeelding

5 likes

Ze hebben toch allemaal nummer 2023?

Is dit ook een halve Belg(ische)???

Beste leden vandaag een klein stripje met de 3 hoofdrolspelers van deze week. Druk met de kalender, voetbal en Sinterklaas. Fijn weekend allemaal en veel plezier met de wedstrijd zometeen!

9 likes