NA: Breitling Premier Norton LE B01

Mijn nieuwste aanwinst en ook eerste Breitling ever! De Breitling Premier Norton B01
Ik keek al langer zijdelings naar Breitling. Zo ben ik afgelopen zomer ook in een Breitling boutique wezen passen, omdat ik altijd de indruk had dat Breitlings nogal flashy groot en druk zijn. Toch werd ik altijd wel getrokken naar vooral de nieuwere Breitling modellen. Maar dat moet je dus eerst om de pols zien om niet na aanschaf erachter te komen dat je er als een boefje bijloopt met je boevenklok. :laughing:

De Premier serie vindt ik een prachtige balans hebben van rust en flashyness. Perfect gepositioneerde subdails en het B Breitling logo konden mij wel bekoren. Het horloge is niet super dun, maar de afmetingen kloppen gewoon bij dit merk (42mm, 13.6mm dik). Toen ik de Norton variant voorbij zag komen met de gouden nummers in outlines was ik verliefd. Ik heb het nog even de tijd gegeven. Filmpjes gekeken om me van deze verliefdheid af te helpen. Maar, dat mocht niet baten. Ik heb verder niets met Norton, kende het motormerk niet eens. Maar ik zou mezelf best op een café-racer zien rondscheuren, dus het bijbehorende imago meet ik mezelf graag aan.


Ik zocht de Premier Norton sowieso op de mooie lederen band. De band die overigens erg luxe en lekker fors voelt, maar genoeg flexibel is. Een perfecte fit bij het horloge. Nadat ik contact had gelegd met de verkoper die zijn Premier voor een goede prijs verkocht, kwam ik erachter dat ook de originele bijbehorende bracelet er bij in was begrepen! Een deal die ik niet langer kon weerstaan. Binnen twee dagen vanuit Duitsland op de mat. En meteen even wat foto’s geschoten. :heart_eyes: :heart_eyes:


175 likes

Man wat een gave Breitling, die dial is echt waanzinnig mooi :ok_hand:t2:
Gefeliciteerd!

1 like

Ja, top ding!

1 like

Pfffff heel mooi !!!

2 likes

Gefeliciteerd. Hele mooie en gave Breitling :heart_eyes:

1 like

Heel lekker! Gefeliciteerd

1 like

Gruwelijk mooie klok!

1 like

Oef! Deze ziet er gruwelijk mooi uit. Deze hoort wel echt op de leren band. Volgende stappen zijn motorrijbewijs halen en een café racer aanschaffen? :grin:

1 like

Super mooi!

1 like

Lekker hoor!:muscle:

1 like

Mooi en zeker op leer,geniet ervan :+1:

1 like

Prachtig :heart_eyes: :heart_eyes: maar liever op leer dan op staal :wink:

1 like

Mooie keuze Wouter! :ok_hand: Geniet ervan. Op leer zoveel mooier dan op staal imho.

1 like

Wat een gave aanwinst, heel veel draagplezier gewenst

1 like

Fantastisch mooi!! Gefeliciteerd! Wel op leer, zoveel mooier bij dit horloge :+1:

1 like

Prachtig!

1 like

Mooie NA! Geniet ervan

1 like

Die is erg mooi!! :+1:

1 like

Supercoole horloge!
Veel draagplezier gewenst

1 like

Ik vind ‘m heel cool. Gefeliciteerd.

1 like