**** Topic van het jaar ****

:point_up_2:Ik sluit me aan bij @HouwelD.
Verhalen van nieuwkomers en zoektochten en dromen van persoonlijk aansprekende horloges maken veel topics leuk en boeiend om te lezen.
De quizzen van @BulangAndSons waren zeker moeilijk, leuk en leerzaam. Ze wijdden ook een schitterend topic aan mijn grail watch, dus die vermeld ik ook graag:

4 likes

Dank voor de nominatie :+1:

En persoonlijk uiteraard weer het topic van @Jurk

ik ga niet linken, dat kan slecht aflopen :laughing:

Verder veel mogen lezen over nieuwe aanwinsten en achtergronden, zoals door @BulangAndSons

11 likes

Wat grappig dat mijn tripje naar Monaco zoveel bekeken is.

3 likes

Graag gedaan, ketchup wappie.

3 likes

Alles van Rene/Renatus/Rex, dat zijn toch waardevolle toevoegingen voor dit forum?

Maar toch ga ik voor de kalender actie van @Jurk

5 likes

Pfoe, in de categorie saamhorigheid en naastenliefde, het topic van @Jurk en @Schoen; :bangbang: Actie voor het goede doel 2022: De grote HF Kalender

In de categorie huisvlijt, zijn de topic’s van @Climholland echt mijn favoriet. In deze nomineer ik deze Serviceverslag; Climholland over korte staven en harde trilfuncties

In de categorie culinair, Frikandel speciaal Curry of Ketchup? van @cdg. Curry FTW!

Verder ben ik te weinig aanwezig geweest dit jaar om wat anderen te nomineren.

6 likes

Ik stem voor het frikandeltopic van @cdg
2e plaats @Jurk en @Schoen
3e plaats @BulangAndSons voor de informatieve Rolex topics

4 likes

Dank 🫶🏻

1 like

Helemaal mee eens

2 likes

Sluit ik me bij aan. M’n ogen struikelen iedere keer weer bij het lezen van z’n nickname maar voor de rest erg leuk leesvoer. Moet ie wat mee doen :grin:

3 likes

Ook @brick zijn inspanning voor het horloge van 2022 niet vergeten. Maar de stukken die @BulangAndSons schreef deden het voor mij ook.

@Zulu en @Fate_Amenable_To_Change zijn vaste waarden in de NA topics die ik altijd graag lees

11 likes

Laat ik het opsplitsen in diverse categorieën:

  • als het gaat om het beoogde doel: het kalender-topic.
  • als het gaat om het enthousiasme erover van de community: het kalender-topic.
  • Als het gaat om het behaalde resultaat: het kalender-topic.

Is netjes verdeeld toch zo?

8 likes

Niet onbelangrijk: aandacht voor de Nederlandse signatuur. Dank voor deze bijdrage!

3 likes

:joy:🫣

1 like

Mijn topic van dit jaar vond ik de MoonSwatch hype.

Alles waar de zus van @Schoen in voorkwam!

Maar zonder dollen, 100% de kalendersctie van @Jurk en consorten :clap:

Verder vind ik de technische topics met uitleg over restauratie etc altijd erg mooi. En voor de nieuwkomer van het jaar @BulangAndSons zeker een eervolle vermelding :grin:

10 likes

Ik sluit me bij deze woorden aan + voor mij kunst en fotografie topic en straatkunst volg ik zekers.

1 like

Voor mij met afstand ook deze; goeie vibe, goed doel, humor!

1 like


Voor mij persoonlijk deze, het heeft mij door een vervelende tijd heen geholpen.
Ook heeft het me doen beseffen dat het niet allemaal om luxe artikelen draait in het leven.

14 likes

Alhoewel, gezondheid is toch 't grootste luxe artikel :wink:

5 likes