**** Topic van het jaar ****

Ja dank! Het hoeft niet storm te lopen maar het fenomeen (beeldende) kunst verdient een plaats in de maatschappij en dus ook op dit forum.

Groet! :+1:

5 likes

Neeheeeee , dan kan ik niet meer meelezen Drexel

1 like

Haha! hang in there Bamosaurus! :+1:

2 likes

Beeldenstorm?

Het TL 1 leven is een hel :grin:

5 likes

In een glas water? :grin:

1 like

Interessant zou ook zijn om Verkoop topic van het jaar te vinden. Verkoop topic met de meeste ups en prijsdalingen/stijgingen. Verkoop topic die er het langste staat met de meeste views maar nog steeds niet verkocht raakt. Soort van een blauwtje oplopen in het blauw. :sweat_smile: :rofl:

3 likes

De topics over het verkopen van Rolex boekjes, petjes en de daaruit komende topics over brandhout als ik mij dit goed herinner.

Die waren zeer vermakelijk

3 likes

Ik zal niks verplaatsen, daar ben ik ook te bescheiden voor :laughing: En het spreekwoord luidt immers: Bescheidenheid siert de mens! :joy:

3 likes

De quiz en informatie posts van @BulangAndSons, en de uitgebreide topics van @Fate_Amenable_To_Change waren ook erg vermakelijk en zelfs bij tijden leerzaam om te lezen

4 likes

De goede doelen topics, zoals het HFLE horloge Pook en natuurlijk ook de kalender topic.
Daarnaast heel veel topics die ik topic van het jaar zou willen noemen, maar wil er dan toch 2 uitlichten. Om te beginnen de topics van @Fate_Amenable_To_Change die de horloges zo mooi beschrijft en de foto’s natuurlijk. Daarnaast ook de topics van @lexaf die stap voor stap het opknappen van horloges en banden beschrijft ondanks dat ik niet echt van de vintage ben, heel leuk om te lezen en van beide heren zeer leerzaam.
Maar zoals al gezegd zijn er nog vele andere top topics bij, dus voor al die andere leden van mij een hele vette dikke :+1:

3 likes

Ik wil graag dit topic nomineren voor het topic van het jaar.

3 likes

Het topic van het jaar? Het sneakers-topic natuurlijk!!

Dank allen, het is een eer om hier zo vaak genoemd te worden. Ik doe het met alle plezier! Volgend jaar nog meer 🫡

9 likes

Inderdaad vele mooie topics met inhoud, mooie foto’s en leuke achtergrondmuziekjes.

Maar mijn nr 1 gaat toch nog naar dit topic:

11 likes

Niemand? Nee?

@anon48992708EV

“Een dag in het leven van” en de “Watches & Wheels” topics waren leuk.

Geen linkjes, ben te brak.

4 likes

Terecht dat je vaak genoemd wordt, jullie maken overwegend informatieve topics, en ik vond de quiz ook leuk. :+1:t2::+1:t2:

3 likes

:100:% eens @drex

2 likes

:+1: Die blijft grandioos idd. :joy::joy:

6 likes

Eens. Ik zou dat ding bijna kopen. Bijna. Maar wat een schitterend topic!

In de categorie maatschappelijke relevantie wint het frikandellentopic uiteraard. @cdg, jammer dat je het topic zelf niet meer kan lezen. Prima topic hoor, maak je geen zorgen.

10 likes