**** Topic van het jaar ****

Goedemorgen HF,

Je hebt het soms, net wakker, eerste slok koffie en dan krijg je een brilliant idee…. Hier is die van mij vandaag op tweede kerstdag rond 08:00:

Welke was volgens jullie de beste topic van het jaar 2022 (uitgezonderd de bekende, “ wat dragen…., …only etc.).

4 likes

Simpel, de kalender actie van Jurk en Schoen :+1:

36 likes

Dit is blijkbaar de top 5 volgens de forumsoftware. :man_shrugging:

12 likes

Couldn’t agree more! :+1:

Al wil ik ook nog wel een eervolle vermelding uitdelen aan de kwaliteitsNAtopics (3x woordwaarde) van @Fate_Amenable_To_Change dit jaar! Altijd mooie plaatjes, altijd boordevol interessante achtergrondinfo en altijd een degelijke bespreking van alle aspecten van de NA in kwestie.
Keep up the good work!

43 likes

Ik vond dit topic waanzin: **** Topic van het jaar ***

Ja! En toch de kalender topic actie beweging politieke partij van @Jurk, @Schoen (en zijn zus) en @amaris :+1:

6 likes

Dank je! Leuk om te horen. :pray:

13 likes

Hoe een doods stuk software dat bepaalt, geen idee. Wat me wel opvalt is dat bijv de nr 4 in die lijst veel meer antwoorden en weergaven heeft dan nr 1.
Zou daar dus niet blind op varen.

Ik weet niet of je weleens door een navigatiesysteem op een onmogelijke route terecht bent gekomen?

Daar sluit ik me bij aan Chris.

8 likes

Thanks! Dank voor de nominatie :nerd_face::+1:

7 likes

Die gozer die deed alsof ie een Hublot ging kopen maar uit eindelijk ren Rolex nam, Hublot Stock heette het geloof ik. Die was hilarisch

9 likes

Topic kan dicht.

Topic van het jaar: @Jurk met HF kalender aktie voor het goede doel.

En @Fate_Amenable_To_Change de beste topicschrijver voor zijn hele oeuvre!

12 likes

:white_check_mark::+1:

2 likes

Ik denk op basis van likes voor het eerste bericht. Niet zo heel gek dus.

Eindejaarstopic (kalender/strips) van Jurk doen het natuurlijk altijd goed en zo hoort het ook.

Mooie NA’s mogen er van mij ook zijn. Ik vind topics van Zulu bijvoorbeeld geweldig.

En voor nu, een fijne tweede kerstdag! :christmas_tree:

Leuk topic trouwens, dit!

2 likes

Inderdaad een eervolle vermelding voor de topics van @Fate_Amenable_To_Change :ok_hand:

3 likes

Mijn topic van het jaar was GEZOCHT.
Mijn zoons en schoonzoon waren blij met de cadeaus gisteren.

3 likes

Ik vind de verschillende NA’s met een bijzonder achterliggend verhaal altijd leuk om te lezen. Dat laat zien dat een horloge veel meer dan alleen een gebruiksvoorwerp voor veel mensen is.

Verder kan ik zeker de topics van @BulangAndSons waarderen. Ik vond de quizzen ook leuk.

10 likes

Ik hou van topics die écht iets toevoegen, topics die de zin van ons bestaan weergeven…het frikandel speciaal topic van @cdg is daar een mooi voorbeeld van :ok_hand:t2:
Dat er mensen zijn die dat smerige bruine goedje genaamd curry over hun frikandel speciaal gooien zeg … :nauseated_face:

13 likes

Dat zou kunnen kloppen.
Geeft al aan dat dit vreemd is. Een topic is immers meer dan het eerste bericht.

1 like

:point_up_2:Ik sluit me aan bij @HouwelD.
Verhalen van nieuwkomers en zoektochten en dromen van persoonlijk aansprekende horloges maken veel topics leuk en boeiend om te lezen.
De quizzen van @BulangAndSons waren zeker moeilijk, leuk en leerzaam. Ze wijdden ook een schitterend topic aan mijn grail watch, dus die vermeld ik ook graag:

4 likes

Dank voor de nominatie :+1:

En persoonlijk uiteraard weer het topic van @Jurk

ik ga niet linken, dat kan slecht aflopen :laughing:

Verder veel mogen lezen over nieuwe aanwinsten en achtergronden, zoals door @BulangAndSons

11 likes