Zenith only (Deel 3)

En niks anders. :smiling_face_with_three_hearts:

1 like

Het is anders best een dikkertje.

Maar dat ben ik ook :smirk:

Hij draagt wel echt heerlijk door de korte L2L en aflopende lugs.

Ik word er elke keer weer vrolijk als ik hem om doe.

2 likes

Ik vind 'm voor n chrono perfect qua dikte. En je zit nergens tegen een dikke kast aan te kijken.

(Zoals bijv die blauwe jlc in t blauwe)

3 likes

Zo vet die zenith elites @WatchWalker

1 like

Indien het gaat over de ceramic, sta ik open voor voorstellen

13 likes

Dat is is ook zo’n fijne plek.

1 like

Lekker gegeten, zoveel is zeker!

1 like

13 likes

Een begrip in Rotterdam. Volgende keer even berichten, doen we een biertje :+1:

1 like

Haast verademend om afgelopen weekend tussen al die Rolexen, Tudors en Breitlings ineens een aardig assortimentje Zenith horloges tegen te komen in Keulen :nerd_face:

sorry voor de matige foto maar met minimaal licht kwam er even niet meer uit

4 likes

Nee, een goed doel? Vertel meer… is een berichtje aan @Schoen met “Hey ik wil ook zo’n kalender “ is echt genoeg? Voor die prachtige :bangbang: Actie voor het goede doel 2022: De grote HF Kalender

4 likes

Ik zit toch te twijfelen.
Wilde de Defy21 gaan halen komend jaar maar ben nu toch wel getriggered door de Extreme!

Iemand dit horloge geprobeerd?

9 likes

18 likes

Geprobeerd wel, maar niet in bezit. De kast met 1 extra mm ten opzichte van de Defy 21 (45mm ipv 44mm) merk je wel. Als je flinke polsen hebt, niks aan de hand maar met mijn bescheiden 17,5cm pols valt de Extreme voor mij net iets te fors uit.
Overigens wel een pracht van een (niet alledaags) horloge! Ik zou graag een Felipe Pantone versie toevoegen aan de collectie…

3 likes

Ok gaaf! Ga de Defy21 snel nog eens proberen ergens.
Ben indd. bang dat de Extreme net te groot is, jammer dat ze hem niet hetzelfde formaat hebben gegeven als de Defy21.

Nu nog kiezen welke Pantone!
Wat een geweld :smiley:



8 likes

Voor alle duidelijkheid, de recente Pantone uitvoering is ook gebaseerd op de Extreme.

Hier zie je de 44mm Defy 21 op mijn pols, echt wel de limiet qua grootte vind ik.

5 likes

Ja dat weet ik, had ze niet in volgorde gezet.
De eerste was trouwens de one-of-a-kind OnlyWatch uitvoering.

Vind hem heel gaaf, die Defy21.
Vorig jaar zelf al eens gepast.

Veel plezier ermee! We zien de Pantone wel voorbij komen :wink: :rocket: :cowboy_hat_face:

2 likes

20 likes

Ja! Alleen beetje jammer dat de chrono niet helemaal goed resette. Na keer extra duwen wel. Wel erg mooi. Deze uitvoering is wel aan de prijs ($ 25.900) door de carbon kast

3 likes