Breitling Only Deel V

Of naar Breitling in Lijnden, daar weten ze het zeker :wink:

Ik ga er vanuit dat ze dat bij een AD toch ook wel weten :wink:

Hik ook nog wel een beetje tegen de prijs aan. Maar goed, dat zien we dan wel weer.

2 likes

sow wat een genieten weer van de 18 karaats bling :blush: vooral bij weinig licht prachtig. :heart_eyes:

22 likes

Zeker :heart_eyes:
Vandaag ook rond de pols

20 likes

23 likes

Nee, een goed doel? Vertel meer… is een berichtje aan @Schoen met “Hey ik wil ook zo’n kalender “ is echt genoeg? Voor die prachtige :bangbang: Actie voor het goede doel 2022: De grote HF Kalender

1 like

14 likes

29 likes

mooie foto

1 like

26 likes

Damn :heart_eyes::heart_eyes:

Bron: https://www.breitling.com/nl-en/watches/superocean/superocean-automatic-42-my22/A17375211I1/

11 likes

Deze zou mijn eerste breitling kunnen zijn. :star_struck::+1:

1 like

Heren en dames even een vraagje tussendoor, weet iemand waar de laatste1 voor staat achterop mijn Breitling Chronomat Vitesse?
D13050.1
Alvast dank

Kan het zo snel op breitlingsource niet vinden

1 like

sow :heart_eyes:

17 likes

Ja heel mooi, maar waarom is die groene nou weer de duurste :face_with_raised_eyebrow: :disappointed_relieved:

Doen ze goed … :+1:

Bij aanschaf van de rubber Rouleaux band heb ik ook een ‘normale’ zwart rubberen band (no.289s) overwogen en vond die ook heel mooi. Toch gekozen voor de Rouleaux maar het broeide.
Deze band is v.z.v. ik weet nieuw in de collectie en wordt standaard geleverd op de Ice blue en gouden versie. Weliswaar met een andere, volgens mij ook nieuwe, vouwsluiting dubbele drukknoppen aan de zijkant, maar die vouwsluiting vond ik juist weer niet mooi omdat de overtollige band er niet onder verdwijnt maar gewoon uitsteekt net als bij een normale gesp/doorn sluiting. Beetje vreemde constructie vind ik!
Gelukkig past deze band ook prima op de ‘blinde’ vouwsluiting.

Enfin, de AD had de band nog liggen en ik kon het niet laten deze toch ook maar aan te schaffen. Dat is het ‘gevaar’ van in het echt kijken en vasthouden…

Persoonlijk vind ik hem wat mooier erbij passen dan de Rouleaux. Kan bij die laatste nog niet echt wennen aan het breder uitlopen van de band bij de lugs. Bij de stalen band vind ik het wel heel mooi staan, maar bij de rubberen oogt het op de een of andere manier heel anders. Voorlopig maar de rechte rubberen erop dus!

Gelukkig kosten de rubber banden van Breitling, i.t.t. de vouwsluitingen, niet de hoofdprijs.

29 likes

Helaas geen 44mm versie. Ik vind hem verder super geslaagd.

2 likes

Geweldige combi dit :ok_hand:t2:

1 like

Sinds vandaag ook een Breitling om mij pols.

Thanx @Phyl

Snelle kiekje

22 likes