@APMV was een van de eerste die de puzzel al had haha.
Al rond de 100 kalenders verkocht voor het goede doel KWF!
En nog rond de 100 beschikbaar !
Niemand is wat verplicht maar mocht je een paar euro over hebben koop dan een prachtige kalender hierbij steun je het KWF en/of doneer los !
@Petteflet @Zeppos_18 @quattroman @Gijpy
Stuur een PM naar Schoen en regel die poen!
Voor 25 euro ( meer mag natuurlijk altijd ) steun je het KWF.
Zelf even 4 personen taggen mag, laten we zorgen dat die puzzels snel uitverkocht zijn!
Sorry als je al gespamt bent
Dat laten we toch niet gebeuren??!!! Als eerder geschreven, ik heb he-le-maal niets met puzzels en kalenders maar ik ga, vanwege de gebrekkige belangstelling, nu toch bestellen. Ik dwing m’n vrouw wel om te gaan puzzelen…………
Zomaar wat suggesties:
Misschien moeten we voor de “high-spenders” uit het groene deel (weer) een “tegen elkaar opbieden” veiling organiseren? Ik mis heel veel namen met een collectie > 10K
Hebben alle bekende en gewaardeerde forumhandelaren al aan hun morele plicht voldaan? Ze krijgen genoeg gratis aandacht hier. Desnoods geven ze maar een paar puzzels weg bij een R.l.x of andere aankoop > 5K…………
@schoen: een puzzel dus voor mij!
@lasteraar: mooie puzzel voor de wachtende klant of kinderhoek, toch? Laat je ff een B.T.W. factuurtje maken, scheelt weer ruim € 4,00……………….
Je vergeet de Green Egg’s en andere buitenkeukens, veranda’s/overkappingen, audio en zonnebrillen……….
Ik heb de lijst van puzzelkopers nog eens doorgenomen en heb echt zin om openbaar wat te gaan taggen. Bij @lasteraar durf ik dat wel, hij kan ertegen (toch?)………. Weetjewat @WristCandy Jeroen durf ik ook nog wel aan…….
Results voorgaande jaren
2019: https://www.horlogeforum.nl/t/de-laatste-hf-strip-update-deel-45-25-12/197157?u=jurk
Resultaat: 50 strips voor het goede doel met een opbrengst van 666 euro voor stichting Doe een wens
2020: HF Café… daar is altijd wat mee
Resultaat: Iets van 330 strips met een opbrengst van 7.000 euro voor stichting Doe een wens
2021: Actie voor het goede doel 2021: HF Island puzzel en strip
Resultaat: 250 strips en 200 puzzels met een opbrengst van 13.000 euro voor KWF
2022: Actie voor het goede doel 2022: De grote HF Kalender
Resultaat: 300 kalenders met een opbrengst van 5.000 euro voor de voedselbank
2023: Forumhandelaren niet aan hun morele plicht voldaan! Switch ook niet
Oh wacht, er was een handelaar die een Montblanc timewalker verlootte bij 200 puzzels ofzo in 2021 @SuperC ?
Tijd voor een up dan maar
Ik wil ook wel, leuk voor in de klas!
Waar blijven de kopers?
Heb gisteravond bericht dat ik wel een puzzle wil.
Upppppppp
92 verkocht?!
Het gaat de goede kant op
Upppp
KFW dit jaar? Ikke doe mee.
Upperdeupppp