‼ Actie voor het goede doel 2022: De grote HF Kalender

image

12 likes

Ach @fredpanarai1, niet iedereen is even actief op het forum. Veel mensen hebben ongetwijfeld ook zelf hun goede doelen waar ze aan doneren. Van idereen die hier meedoet wordt dat zeer gewaardeerd, niemand hoeft zich verplicht te voelen en dergelijke. Het enige dat wij (in casu, ik) proberen is het topic op een leuke manier bovenaan te houden en een beetje publiciteit te genereren binnen het forum.

5 likes

Ik heb nochtans uit goede bronnen vernomen dat mensen die niet mee doen, gestraft zullen worden. Die krijgen namelijk geen kalender

11 likes

afbeelding

6 likes

image

5 likes

afbeelding

6 likes

Ik snap je punt best wel, geef ook aan andere goede doelen. Natuurlijk is niemand verplicht om mee te doen maar had gewoon meer verwacht van de vele actieve leden.
Maar respect voor allen die meedoen en natuurlijk ook voor allen die meewerken aan de kalender. Even een compliment voor je gedichten en limericks, houdt het allemaal een beetje luchtig en natuurlijk niet de cartoons vergeten. En natuurlijk houden we het topic leuk :ok_hand: :+1:

9 likes

4 likes

@Mikky doet ook mee @Schoen. Als hij niet wil, betaal ik hem.

En up

4 likes

Super!

1 like

Ik sluit me erbij aan hoor @fredpanarai1 . Grote bek, maar gierig als de neten. Je verwacht het niet :joy::joy:

Maar luister… al 230 mensen die wèl meedoen! Da’s echt super! :clap::+1::star_struck:. Wat een circus.

Hoe dan ook, tijd voor een…

UP!!

6 likes

Zoveel actieve leden zijn er nou ook weer niet hoor. Met 4/500 ben je er wel denk ik. Als je dan de helft binnen hebt is dat heel behoorlijk.

4 likes

Als dat zo is, heb ik niets gezegd. Nou ja, iedereen met een Rolex een kalender, kunnen ze bijhouden wanneer ze weer bij een AD langs moeten :wink:

6 likes

Ik neem aan dat er een groen stickervel bij zit, dan hoef je enkel op de betreffende dagen een groen kroontje te plakken :joy:. Dan komt er natuurlijk wel een premium op list :moneybag:

5 likes

Zo dan! :scream: :partying_face:

1 like

Een kalende kerel uit Assen
Had nog wat geld te verbrassen
Kalendertje mee
Voor op de WC
Nu lacht hij zich stuk bij het plassen!

16 likes

359 stemmers, en 230 die mee doen :thinking:

3 likes

Dat is dus nagenoeg 2 op de 3, lijkt me een uitstekende score.

1 like

Apart !!! Dus maar weer een UP !!!

2 likes

Heerlijk toch! Stemmen over wat anderen met hun geld moeten doen :joy:

5 likes