FTFY. Postkoets… Ze gaan in Twente heus wel met de tijd mee hoor.
Begrijpelijk, Han. Voor verzending naar Twente heb je wel een week nodig. Hahaha.
Gaan we hard?
We gaan hard.
Bedoel je Grolsch?
flowert met een hoofdletter. Dat gaat mis in de post.
Post voor Twente zie ik altijd hier passeren nadat ze Drenthe hebben gelost. Ik geef wel even een seintje.
Ik weet niet precies waar in Nederland we het over hebben, maar ik kan morgen ook wel een paar uurtjes met enveloppen in de weer.
(Zelf woonachtig in Arnhem)
Maar nee joh, de zus van @Schoen maakt alle postzegels wel lekker nat en hopa op naar Twente en andere oorden, vergeet Belgie niet he!!!
Je bracht me zojuist op een idee …
Oh enne, up!
Late avond Up
Vroege ochtend up
m’n zoontje van 1.5 wil al vanaf half vijf niet meer slapen en om half zes toch maar samen naar beneden - up
Maar hopen dat ze nog niet beseft dat postzegels al een tijdje zelfklevend zijn
toch nog maar even een natte up?
Maar je moet niet huilen, alles komt goed Up
Dag @Schoen,
Heb je mijn kalender al verstuurd?
Je woont in of bent woonachtig te, je bent niet woonwachtig in. Wel lief van je, denk dat Koen blij is met de hulp! Mijn lippen zijn na de laatste behandeling te mooi om 200+ enveloppen dicht te likken, anders had ik graag meegedaan.
Dat is heel attent Jos! Om eerlijk te zijn weet ik niet of het allemaal te regelen is. Maar aardig is het zeker!!
Ik ben iets te voorzichtig om woonwachtig te zijn …
Ik blijf bij dit hele draadje steeds 2 dingen denken; hoe zou die kalender er uit zien en hoe zou de zus van Schoen er uit zien