Sorry @Schoen en @Jurk, maar het is best wel grappig.
We zijn er zeker niet op uit om jullie nog meer stress te bezorgen. We hebben liever dat jullie die kalenders laten bezorgen
Sorry @Schoen en @Jurk, maar het is best wel grappig.
We zijn er zeker niet op uit om jullie nog meer stress te bezorgen. We hebben liever dat jullie die kalenders laten bezorgen
Je kan veel over @Schoen zeggen maar dat hij zich laat opnaaien door het ongeduld van anderen is er geen van.
De beste man zit nu gewoon bij de manicure om jullie stress te grinniken onder het genot van gratis komkommerwater (alleen voor klanten).
Dat beeld wat ik erbij krijg
Ik kan bevestigen dat Han zijn kalender nog steeds niet heeft.
Nee, het is exact 172 km van deur tot deur portiek.
Maar ik werd hierboven tot woordvoerder bestempeld, dus dan dan geef ik netjes antwoord.
Dat is de beste afstand 172 km van drente , safety first
Overijssel, maar ik snap de verwarring heel goed.
En nu wel?
Staat er file? Of komt de kalender lopend?
Gewoon 13 uur geleden geuppt !!!
Kan toch niet … dus bijdeze me laaste simpele UP !!!
Als het goed is zijn ze gisteren de deur uit gegaan en gaan er nog een paar aardige leden een rondje in hun buurt maken. Dus voor kerst wordt krap. Maar denk toch wel dat het dit jaar goed komt
Ohhhhh GEKKENHUIS !!!
Wanneer hij ook komt, het wordt genieten! @jurk en @schoen, jullie zijn in mijn ogen helden. De kalender, een goed doel en ik heb mij hier werklelijk krom gelachen om de reacties. Aan iedereen die er een gekocht heeft en hier gepost heeft bedankt!
Ik zag net in m’n PostNL app dat er vandaag een grote witte envelop zou moeten komen.
Als ze een beetje meewerken is ie er nog optijd
Kan niet wachten op de centerfold
🫣 dan moet ik je helaas teleurstellen.
SPOILER ALERT!
Gelukkig zit januari t/m december er wel in, althans daar ga ik vanuit.
Je tekeningen zijn nooit een teleurstelling, dus dat moet wel goed komen!