Ook de weg naar naar het oosten van de Achterhoek lijkt de kalender te hebben gevonden.
Net thuis en…Yay! Hij lag op de mat!
Bedankt @Jurk, @Schoen en wie er verder bij betrokken was! Super actie, dit!
Past idd in de brievenbus (A4 formaat bubbeltjesenvelop)
Nummer 231 van deze late deelnemer is ook onderweg!
Die van jou zijn inderdaad gister pas op de bus gegaan. Jij stond op het lijstje van bijzondere gevallen
Geen haast … tis nog geen 2023
Dank jullie wel voor het meedoen allemaal! Gezamenlijk hebben we toch weer een mooi bedrag voor de voedselbank! Het is niet zo groot als voorgaande jaren, maar aan jullie heeft dat zeker niet gelegen!!
Veel plezier met de Kalender. Hoop dat hij op veel wc’s mag prijken!
Volgens de app vandaag ook in de bus ! Merci !
Fijne dagen alvast…
Ik vergeet inderdaad te zeggen dat we op zo’n €4100,- voor de voedselbank zitten!
Nou top, toch?!
Dat zullen aardig wat voedselpakkettjes zijn ( eigenlijk geen idee hoe dat jn zijn werk gaat bij de voedselbank )
Jazeker. Er is gul gestort en de drukker is door een gulle gever betaald.
Ik vind het resultaat ook stiekem heel tof. En misschien ook wel leuker dan een strip. Mooi gemaakt ook. @amaris is een beetje een stille kracht. Maar we moeten niet vergeten hoeveel werk hij er elk jaar insteekt.
820 pakketten om precies te zijn. Met elk pakket zorgen ze voor een week eten voor een gezin.
Wow!
Zeker! Wederom hulde aan @amaris.
Onze kleine masochist. Die zelf ook dit jaar weer wilde dat we toch wel wat deden.
Post is al geweest, maar voor mij nog geen Kalender.
Hij zal wel tussen kerst en oud&nieuw komen.
Gelukkig is het geen advent kalender .
Heb het weer met veel plezier gedaan hoor! En we konden dit jaar toch niet zomaar voorbij laten gaan
Moet zeggen dat ik het een hele nette opbrengst ook vind. kunnen ze veel moois voor doen.