even een Up mup
Komt een vrouw bij de dokter met oor klachten, dokter kijkt in haar oor en zegt, niks aan de hand mevrouw er zit een zetpil in uw oor, oke zegt de vrouw dat is goed, nu weet ik waar ik mijn oor apparaat heb gelaten
Up! Of hoeft dat niet meer?
Heb het draadje niet echt gevolgd maar zijn alles kalenders al verstuurd @Jurk en @Schoen? Het blijft hier angstvallig stil. Heb ook nog niets in de PostNL app voorbij zien komen.
Ok top. Ik kan ook nog even wachten hoor. Geen idee of er nog meer zijn die hem niet hebben ontvangen. Als ie nog ergens in de lucht hangt is het zonde om er één achteraan te sturen.
Als hij nu nog binnen is, zal dat ook niet meer gebeuren vrees ik. Ik ga er een nasturen!
Hier top op heden ook niets ontvangen.
Ok thanks! Ik hou de brievenbus in de gaten.
Wat raar. Excuus voor het ongemak.
Ik laat het even aan @Schoen over qua administratie. Maar jullie krijgen hem sowieso!
Dan hou ik me ook aanbevolen voor een nazending. Hier ook nog niets ontvangen. Had laatst ook een poststuk wat er 9 dagen over deed. Bedankt alvast.
Thanks!!
Fijn dat ze er nu wel zijn en nogmaals dank voor het meedoen
Ik denk dat jouw postzegel op mijn pakket zat. Want ergens verdwaald op een hoek zaten 2 blanco postzegels dubbel gevouwen / geplakt.
Lag vorige week al op de mat, hangt inmiddels op een gezellig plekje
Erg leuk gedaan!
Misschien dat ik het helemaal gemist heb maar toch 2 vraagjes @Jurk
Waar gaan de groene stippen op de kalender voor ?
Hoeveel is er uiteindelijk naar de voedselbank gegaan ?
Als ik je vertel dat het spruitjes zijn, helpt dat?
Ja ik had het kunnen weten…
Laat hem idd nog maar even zoeken
Een spruitje was vandaag.
Zo’n 4,5K via forum. En denk nog een kleine 500 via vrienden, collega’s en kennissen die ik ook een kalender heb gegeven in ruil voor een donatie. Dus laten we het houden op 5K.