‼ Actie voor het goede doel 2022: De grote HF Kalender

De knokploeg is er gekomen omdat iemand misschien maar waarschijnlijk niet heeft gezegd dat hij waarschijnlijk wel zou betalen snap je.

Dat was teveel twijfel voor wat HFers waarop de knokploeg werd geformeerd. Cdg doet de administratie en regelt drankjes en snacks. Boris deed het vechten door veel te zeggen “kom vechten dan”. Ik heb toen boksbeugels laten graveren. En riep soms wil je " vechten "
En iemand reed ons rond in het A-team busje.

Die kerel had ondertussen gewoon netjes betaald maar we hadden er zoveel tijd en moeite inzitten dat we ons inderdaad hebben laten inhuren als knokploeg.

10 likes

Dat heet in het kort gebakken lucht :joy: maar wel noodzakelijke gebakken lucht

Count me in!

1 like

Stiekem hoop ik weer dat er een paar zeggen dat ze niet willen betalen.

Kom vechten dan!

€ 20,- was de prijs gisteren, nu is het € 200,-
Inflatie weet je wel. Is ook goed voor het vergeten kind.

Laten we dit jaar wel een rolstoelbusje huren, dat is makkelijker als we mensen mee moeten nemen om te gaan pinnen. Dat gesleep met die benen is altijd zo’n gedoe.

10 likes

DelayedFastAmericancreamdraft-max-1mb

3 likes

Top, ik doe mee :+1:

1 like

Ik ook wel eigenlijk.
Inflatie, rente, btw en een soort knokploeg toeslag.

Ja dat was vorige keer wel een dingetje inderdaad.
En HF word er niet jonger op. @cdg regel jij dat?

PRESS PLAY
:arrow_down::arrow_down::arrow_down:

In 2021 werd er een elite HF knokploeg ten onrechte veroordeeld door een militaire rechtbank voor een misdrijf dat ze niet hadden gepleegd.
Deze mannen ontsnapte snel uit de maximaal beveiligd gevangenis is Stroe en verdwenen van het toneel.maar wel in de buurt van de zuid as. Tot op de dag van vandaag worden ze nog gezocht door de overheid. Ze overleven door zich in te laten huren als knokploeg. Als jij een probleem hebt, als niemand anders kan helpen en als je ze kunt vinden misschien kun jij ze dan inhuren.

DE HF KNOKPLOEG

14 likes

Geweldig dat jullie toch weer een actie op touw zetten mannen! Ik heb me zojuist via PB gemeld bij de stakker die dit administratief allemaal mag verwerken

3 likes

Dat is lief

5 likes

:joy::joy::joy: geniale tekst.

Leuk dat dat sfeer er gelijk weer in zit! Wat is een HF actie zonder knokploeg, de zus van Koen en de uppies :joy:

7 likes

Enige nadeel is dat mijn zus met elke actie een jaar ouder wordt. Jouw tekeningen worden elk jaar beter. Bij mijn zus is dat precies omgekeerd.

16 likes

Ik zat al op zo’n reactie te wachten :rofl: :rofl: :rofl:
Leest je zus ook dit jaar weer mee? :scream: :laughing:

2 likes

Ook wij worden steeds ouder een jaartje ouder, dus daarmee veranderten ook onze acceptatiecriteria :grimacing:

Maar, nog nooit een foto gezien, dus ik durf nog steeds geen uitspraak te doen over jouw zus. :wink:

3 likes

@anon48992708EV heeft het er nog steeds over.

4 likes

Over de zus van @schoen? Ik heb wel eens fotografisch materiaal zijn dinnetje gezien, dus als die lyrisch is (in positieve zin) kan het zo slecht niet zijn…

2 likes

Hoi @Schoen en @Jurk ! Wat een mooi initiatief weer! TOP! :ok_hand: :slightly_smiling_face:

Uiteraard doe ik mee. Ik heb net een PB gestuurd!

Veel succes met het werk dat er weer bij komt kijken! :four_leaf_clover: :+1:

2 likes

6.3 Life Expectancy and the Graying of Society | Social Problems

4 likes

Pas op hoor, die hebben stokken om mee te slaan :slight_smile:

1 like

Pics or it didn’t happen :innocent:

2 likes

Ik begin stiekem steeds meer te geloven dat schoen’s alterego “zus van schoen” is voor in het weekend…

Stem van Jambers; “Doordeweeks is Schoen een gewone jongen, die Agile promoot. In het weekend, gaat het shirtje uit en de @jurk of het kleedje aan, en is hij “De zus van Schoen” en gaat op stap in de donkerste kamertjes van de lage landen op hoge hokjes”…

8 likes