Addiesdive AD2516 chronograaf

Hallo allemaal,

Deze gekocht voor mijn zoon maar mijn oude SKX007 komt echt niet van zijn pols af, gelukkig is hij standvastig wat dat betreft en niet zoals zijn vader :wink:

Deze heb ik recent op HF gekocht, nu komt ie in dezelfde staat (als nieuw) maar dan met 3 extra banden erbij, allen met quick release springbars. Een donkerblauwe suede band (passend bij de wijzerplaat), een cognackleurige suede band (passend bij de subdials) en een dikke milanaise band wat het geheel een mooie en chique uitstraling geeft. Daarom is mijn vraagprijs hoger dan de prijs die ik betaald heb.

Uiteraard zit ook de standaard blauwe rubberen band erbij, voor het geval je ermee wil gaan zwemmen.

Merk en model: Addiesdive AD2516
Info: 38mm diameter, 46mm lug2lug, 20mm lugs, 12,5mm dik, 100m WR, 316L staal, schroefdeksel, no date en drilled lugs.
Leeftijd: 11-2025
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): januari 2026
Originele doos en/of eventuele accessoires: komt in hard plastic doosje en met 3 extra banden (2x suede en 1x milanaise mesh)
Verzendkosten of afgehaald in regio: Ophalen in de regio Eindhoven, eventuele bezorging in overleg. Verzending op risico koper.
Conditie (krassen, werking etc): als nieuw
Soort uurwerk en kaliber: Seiko VK64 Mechaquartz Hybrid
Vraagprijs: € 85,- inclusief standaard verzending PostNL binnen Nederland.

Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).
Na verkoop van het item wordt de advertentie gearchiveerd.

Lume- en wristshots

7 likes

En weer even omhoog. Hij mag op de standaard rubberen blauwe band ook weg voor € 65,- exclusief verzendkosten.

Iedere extra band (milanaise, blauw suede of cognac suede) kost je dan € 7,50 extra. Dus stel zelf je set samen!

Ik hoor graag van je!

1 like

Genoeg interesse maar nog niemand die echt doorpakt.

Prijs nu € 65,- inclusief verzendkosten en de keuze uit 1 extra band.

Dus naast de blauwe rubberen band kun je kiezen uit 1 van de 3 andere banden en verzendkosten binnen Nederland zijn voor mijn rekening. Mooie deal, toch?

Een fatsoenlijk bod mag altijd, wie weet zeg ik wel JA…….

Geloof me, voor dit geld koop je weinig vergelijkbaars!

1 like

En omhoog, je kunt natuurlijk altijd een bod uitbrengen :wink:

1 like

En weer even omhoog, nu € 60,- + keuze uit 1 extra band inclusief standaard verzendkosten binnen Nederland.