Addiesdive Only

Je kunt er prima 20mm nato’s op gooien hoor. Doe ik ook

1 like

Hmm, weet nou niet of ik dit zo fraai vind :sweat_smile:

2 likes

https://www.horlogeforum.nl/t/tk-addiesdive-met-unieke-woestijnduinen-dial-voor-weinig/463685

2 likes

ik ben met de addiesdive store aan het overleggen of een custom dial mogelijk is.
ze geven aan dat ik dan een ander logo moet kiezen.

hebben jullie creatieve ideeen ?

1 like

Tof! Enkel de tekst (naam en model) verwijderen zal al een hele verbetering zijn. :ok_hand:

1 like

vond ik ook inderdaad, maar ze geven aan dat ik hun logo niet mag gebruiken om wat voor reden dan ook :stuck_out_tongue:

Ik snap niet waarom je dat zou willen… hun komen tenminste met een naam en logo erboven. kun je van veel homage merken niet zeggen. Alleen een naam is spuuglelijk, en alleen een logo zoals SanMartin dat al jaren verkeerd doet, is ook spuuglelijk.

Gewoon laten zo, staat prima :smiley:

3 likes

smaken verschillen, ik snap wat je bedoelt normaal is het mooier met tekst en logo.
echter vind ik het zon slecht gekozen naam, en ‘deepseahunter’ op een toolwatch slaat de plank een beetje mis imo.

maar als het te duur is bestel ik em ook gewoon zo hoor, zijn ergere dingen in het leven :stuck_out_tongue:

haha maar ik heb een homage (sugess) waar seaman op staat. maar wie kijkt daar naar. het is en blijft een homage hahaha, dat is van zichzelf al niet zijn ‘‘eigen’’ :rofl:

1 like

Gaat mij er ook meer om dat ik de dial nogal drukbezet vind met al die opdrukken erop. De naam is wat het is, er zijn veel horlogemerken in alle prijsklassen die ik lelijk vind klinken.

1 like

dat is absoluut waar. obsessief horlogehobby gedrag van mijn kant wellicht :smiley: :smiley:

Blijft grappig wat de een mooi vind en de ander juist totaal niet. ik vind logo plus merknaam een dikke plus en nog een paar tekstjes eronder nog meer pluspunten. maar alleen logo zoals Sanmartin dat doet is echt een no go. Gadverdamme :face_vomiting: maargoed die hebben het ook niet gemaakt met hun logo :rofl:

HFLE ?

Heb je dit uiteindelijk nog gedaan? En zo ja, wat waren de kosten als ik vragen mag :smiley:

Deze nu 3 dagen om de pols,
voelt goed.

7 likes

Rivet bandje erop gegooid. Endlinks zijn wel van dit model zelf. Mooi spul

10 likes

Gewoon weer hoor

6 likes

Mooie horloge’s.
@Knutselkoning
Totaal niet mee eens ik vind het juist zeer mooi :yum: gelukkig zijn we allen anders :wink:

1 like

Vandaag mag deze weer mee.

7 likes