Blijft een lekker horloge voor het geld!
Nog steeds blij mee als grab and go
Voor dit geld nog geen beter horloge in m’n handen gehad😊 Had liever de zandkleurige wijzerplaat, maar die was er alleen in de quartz uitvoering.
Eens!
Heb nu net een 19mm band binnen haha. Oogt beter
Al weer 5 maanden in bezit. Ongekend. Zo simpel en strak. Dankzij de batterij een echte beater watch! Met als cadeau een zwevende seconde wijzer
De post is anders net zo onduidelijk hoor
Jubilee binnen gekomen. Maar de eerste linkjes die direct na de endlinks komen, komen iets teveel tegen de lugs. Oftewel ze zijn iets te breed. Iemand tips om dit op te lossen??
Ik heb 'm ook besteld🫣
Als je deze laat gaan dan ben je gek. Je zult zien hoeveel je er voor terug krijgt.
Hmmmmm, als beater wel leuk ja! Voor 50 piek deze specs
Met VH31 MechaQuartz van Seiko zeker geen miskoop!
Haha ik vind hem sowieso top! Ben gek op de rolex 1016 en deze komt het dichtst in de buurt plus seiko megaquartz. Ben ik gek op. Alleen dan kun je een horloge echt beaten en alles mee doen
Nice man!
Vond al dat iedereen erop sliep… gelukkig beseffen meer mensen het nu
Van de week binnengekregen. Superblij mee.
In het zandkleurige doen de golfjes je aan de Sahara denken.
Bij deze blauwe aan de zee.
Ik draag haar (nu nog) liever dan mijn air king.
Als ‘modden’ je ding is of je wil het eens proberen, dan zijn dit type MY-H3 duikers perfect om op los te gaan.
Heb zelf een blauwe en een zwarte, de blauwe krijgt vandaag een stainless steel bezel insert.
Zeker voor de MY-H3 met NH35 uurwerk zijn veel dingen als wijzerplaten en wijzers te vinden.