Addiesdive Only

Ik heb hem ook weer eens erbij gepakt. Loopt nog steeds keurig en ben toch weer compleet verbaasd wat je hebt voor het geld.

10 likes

Oyster er maar weer opgegooid. Voelt weer opz n plek :slight_smile: en beuken met dat ding maar weer

5 likes

7 likes

Deze is prachtig, en zeker de manier waardoor hij in mijn bezit kwam. Ik volg het YouTube kanaal van Dan Dodson al een paar jaren en zijn beginfase deed hij een give away voor zijn eerste 1000 volgers. De Pagani batman “hommage” won ik toen en nu hij voor zijn 15K opnieuw een horloge weg gaf won ik opnieuw, deze keer een “captain Willard”
https://youtube.com/@watchmewithwatches?si=Y8QyjT2HJCe5aBHZ

7 likes

:joy::facepunch:t2:

1 like

Voor die paar tientjes kon ik het ook niet laten…

6 likes

Deep Sea Hunter gemodificeerd:

Andere bezel en lederen band…op een duiker…geen hond die ermee het water in gaat…vandaar. :wink:
Leuke horloges om aan te modden.

5 likes

Vandaag de nieuwe kleur van de AD2037 in ontvangst genomen, ik vind hem zeer fraai…

…maar het bandje vind ik hem niet staan. Duss…

…uit nood even een beads of rice bandje erop geknikkerd, maar 1mm mesh is waarschijnlijk waar hij uit eindelijk op terrecht komt.

6 likes

Voor de liefhebbers is er nu Ali sale met extra grote kortingen als je munten inwisselt. Voorbeeldje van de GMT:

8 likes

Je zal zien, de Addiesdive en Steeldive gaan binnen nu en 5 jaren “gewoon” in een merger. Dan hebbie één groot Divers Paradise :smiley:

In de Ali sale gekocht vorige week zondag vandaag binnen…

De Addiesdive MY-H3-2AC

4 likes

Vandaag deze weer eens om :ok_hand:t3:

4 likes

Vandaag binnen. €65,-. Waar doen ze het toch van …

6 likes

3 likes

Jee, wat een weertje vandaag☀️

5 likes

Zit er nu ook naar te kijken op de Ali website. Ziet er toch wel erg lekker uit (en zeker voor nog geen 50 piek)… overweeg het toch maar eens te doen

De Addiesdive met zijn zusjes🥳

4 likes

Mag hier sinds een paar minuten ook meedoen.
Ziet er gewoon goed en degelijk uit

5 likes

Deze cadeau gekregen van mijn broertje. Samen met de welbekende AD2030. We hadden een budget van 100 euro en hij geeft aan daar niet overheen te zijn gegaan. Het zijn beide eigenlijk best prima modelletjes.

Ben er eigenlijk wel over te spreken.

2 likes